Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toi Milana Misic avautuu taas vaikeasta lapsuudestaan

Vierailija
26.10.2020 |

Ja haukkuu edesmennyttä äitiään Laila Kinnusta. Kyllä pahimmista lapsuuden traumoista on jo 50 vuotiaana pitänyt päästä eroon. Miksi hän avautuu yhä uudelleen ja uudelleen tästä samasta aiheesta. Käsittääkseni kuitenkin äitinsä ainokaisena, Milana oli Lailan silmäterä. Vaikka Laila-äidin elämää etenkin viimeisinä elinvuosinaan varjosti alkoholin huuruinen elämä, voisi tytär jo antaa äidin muistolle rauhan tai ainakin kunnioittaa häntä pitämällä tietonsa vain lähipiirissä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta toimittajat itse saattavat nostaa tuota lapsuusteemaa yhä uudelleen ja uudelleen joka haastattelun kärjeksi. Voi olla, että Milana Misic itse on kuitannut aiheen yhdellä tai kahdella lauseella mutta kyllä riittävästi paisuttelemalla ja kommenttien asiayhteydestä irrottamisella saa asian vaikuttamaan siltä, että hän ei mistään muusta puhuisikaan kuin lapsuusvuosistaan ja äitinsä alkoholismista. Varsinkin keltainen lehdistö kyllä haistaa raflaavuuden ja sen, mikä kuohuttaa lukijoita.

Olen itse alalla ja veikkaan jotakin tällaista.

Vierailija
22/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi puhua kauniisti äidistään.

Ja sivuuttaa totuuden, kun kaikki tietävät, miten asiat ja Lailan elämä tosiasiassa olivat? Vaikka Milanan äiti oli ehkä Suomen paras naislaulaja koskaan, hän oli itse vastuussa omasta elämästään ja sen pilaamisesta. Ja äitinä hän pilasi myös tyttärensä elämän.

Jospa hänessä oli myös edes jotain hyvää. Ainakin osasi laulaa. Puhuisi siitä edes.

Kaikki jo tietävät, että alkoholi vei. Ei sitä tarvitse joka kertoa taas uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sivuuttaa totuuden, kun kaikki tietävät, miten asiat ja Lailan elämä tosiasiassa olivat? Vaikka Milanan äiti oli ehkä Suomen paras naislaulaja koskaan, hän oli itse vastuussa omasta elämästään ja sen pilaamisesta. Ja äitinä hän pilasi myös tyttärensä elämän.

Jospa hänessä oli myös edes jotain hyvää. Ainakin osasi laulaa. Puhuisi siitä edes.

Kaikki jo tietävät, että alkoholi vei. Ei sitä tarvitse joka kertoa taas uudelleen.

Viime viikonlopun Iltiksessä Ritva-sisko sanoi, että Laila oli perusluonteeltaan kiltti ja hyväsydäminen mutta alkoholiriippuvuus vääristi hänen persoonallisuutensa. Milanan syntyessä Lailalla oli mennyt lujaa jo jonkin aikaa ja meno sen kuin kärjistyi tulevina vuosina. M ei siis koskaan oikein oppinut tuntemaan oikeaa Lailaa, vaan alkoholismin runteleman ihmisen, jolle viina oli ykkösasia ja jopa omaa tytärtä tärkeämpi.

Vierailija
24/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonlopun Iltiksessä Ritva-sisko sanoi, että Laila oli perusluonteeltaan kiltti ja hyväsydäminen mutta alkoholiriippuvuus vääristi hänen persoonallisuutensa. Milanan syntyessä Lailalla oli mennyt lujaa jo jonkin aikaa ja meno sen kuin kärjistyi tulevina vuosina. M ei siis koskaan oikein oppinut tuntemaan oikeaa Lailaa, vaan alkoholismin runteleman ihmisen, jolle viina oli ykkösasia ja jopa omaa tytärtä tärkeämpi.

Tämä on ehkä surullisinta elämässä, jos ei tunne kunnolla ihmisiä, jotka ovat tunteneet omat vanhempasi. Olet inhottavien paskiaisten armoilla tajuamatta lainkaan, että he ovat alun perin olleet ihan oikeasti tavallisen mukavia tyyppejä joissa on voinut olla oikein hienojakin puolia. Luulet väistämättä olleesi huonon kohtelusi arvoinen ymmärtämättä, että taustalla on tragedioita. Ja kas, alat kierrättää pahaa koska joko rakastat muita yhtä inhottavasti kuin itseäsi tai sallit mitä vain, ja sivulliset taas kärsivät.

Mites se Laila, paljonko sotalapsuus vaikutti hänen masokismiinsa, siitähän kai siinä oli kyse? Enkä nyt siis Milanasta tässä puhu vaan itsestäni, teemahan on mielenkiintoinen.

Vierailija
25/25 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ihmettelen tätä säännöllistä avautumista äidistään juuri jouluna, äitienpäivänä, syntymäpäivänä. Aina sama stoori kuinka viina vei Lailaa. Tiedetään.

Mun mummo kun kuoli niin kävin läpi säästetyt Seura ja Apu lehdet just 20v ajalta. Milana oli varmaan 10 lehden kannessa näillä samoilla stooreillaan.