Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs mä teen mun tyttären kanssa?

Vierailija
03.02.2014 |

Etsii kuulemma töitä vaikkei se laiska paska mitään saa aikaan, kunhan kuluttaa aikaansa ja asuu toisella paikkakunnalla. Haluaa pitää blogia mutta en pidä ajatuksesta... Nyt lopetti yhteydenpidon kun olen niiiiiin kamala äiti????? Sanoin vain sille että hae töitä aktiivisemmin (26 hakemusta viikko, laiskottelua tuo on) ja pitäisi jättää sen pitkätukka-avokkimies joka on muka sopiva sille hupakolle.. (juujuu, ei polta, ei juo, opiskelee vain, mutta oikeasti, sähköautomaatio asentaja?????) pikkusiskonsa on sentään kunnollinen ja hyvä lapsi... Niin, tämä tyttö on 19 ja hukkaa elämäänsä... Siskonsa on 13 ja uskon, että hänestä tulee jotain! Ei mulla muuta.. Harmittaa vain... Paskat... Mikä lutka...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Et osaa, ota mallia muilta provoilta. Oot nolo ja yritykses on nolo.

Vierailija
2/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih. Huonoin provo aikoihin! Jatka harjoittelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun äiti meuhkannut sulle noin?

Vierailija
4/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiinsä tullut huonon kasvatuksen tulos.

Vierailija
5/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 00:56"]

Etsii kuulemma töitä vaikkei se laiska paska mitään saa aikaan, kunhan kuluttaa aikaansa ja asuu toisella paikkakunnalla. Haluaa pitää blogia mutta en pidä ajatuksesta... Nyt lopetti yhteydenpidon kun olen niiiiiin kamala äiti????? Sanoin vain sille että hae töitä aktiivisemmin (26 hakemusta viikko, laiskottelua tuo on) ja pitäisi jättää sen pitkätukka-avokkimies joka on muka sopiva sille hupakolle.. (juujuu, ei polta, ei juo, opiskelee vain, mutta oikeasti, sähköautomaatio asentaja?????) pikkusiskonsa on sentään kunnollinen ja hyvä lapsi... Niin, tämä tyttö on 19 ja hukkaa elämäänsä... Siskonsa on 13 ja uskon, että hänestä tulee jotain! Ei mulla muuta.. Harmittaa vain... Paskat... Mikä lutka...

[/quote]

Tuo "ei mulla muuta.." osoittaa että olet joko tyhmä tai teini tai molempia.

Vierailija
6/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äääh...nyt tuli huono yritelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan