Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Tavion Vastaamo-tviitti herätti kysymyksen siitä, onko hän käynyt itse lukemassa vuodettuja terapiatietoja

Vierailija
26.10.2020 |

Sosiaalisessa mediassa on kohistu Tavion Twitter-viestistä, jossa hän kirjoitti seuraavanlaisesti:

”Niin siellä on aivan yksityiskohtaisia asioita kirjattu mitä on terapeutille kertonut tyyliin ”henkilö kertoi unelmoivansa seksistä henkilön x kanssa.”

Tavion mukaan kyseinen kirjoitus oli vastaus hänelle esitettyyn kysymykseen keskustelussa, joka liittyi tietomurtoon.

– Vastasin toisen ihmisen kysymykseen ja sitä alettiin jakamaan harhaanjohtavasti, Tavio toteaa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se jakaminen vaikuttaa tviitin sisältöön, että siitä tuli harhaanjohtava?

Vierailija
2/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten kun se irroitetaan kontekstista ja revitellään irrallisena tai vaihtoehtoisesti liitetään johonkin täysin asiaan kuulumattomaan juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villekö tässä nyt on pahis?

Vierailija
4/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten niille on esim. järjestetty joku infotilaisuus, että tietävät, mistä on kyse. 

Vierailija
5/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys silakka

Vierailija
6/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks nykyään koulussa opetetaan näitäkin asioita, ettei tulevaisuudessa kysyttäis tällaisia.

Mun lapsi oppi tajuamaan tämän jo 3 lk. Yritä sinäkin.

Vierailija
7/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeutettua käydä lukemassa siitäkin huolimatta että lukeminen itsessään katsottaisiin laittomaksi. 

Vierailija
8/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet se sitten leimaa että joku teoreettinen potilas on kertonut unelmistaan tuollaisissa asioissa terapeutilleen?

En kyllä tiedä mitä terapiassa tapahtuu ja mitä ihmiset siellä kertoo mutta eihän tuo yksilöinyt edes teoriassa että kuka sanoi ja kenelle ja kenestä oli puhe. Ylipäänsä auttaisi kyllä jos on päätöksentekijä jos tietäisi minkälaista tietoa tuolla on liikkeellä. On eri asia jos siellä on esim. pelkät diagnoosit lyhyesti, jotka on toki arkaluonteista tietoa. On paljon pahempi asia uhreille sitten jos siellä on noita yksityiskohtaisia kertomuksia jotka voi olla todella henkilökohtaisia. 

Mutta kun persu sanoi niin ruikuti ruikuti vali vali, soihdut ja talikot mukaan, viis siitä mistä edes puhuttiin...

Vierailija
9/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys silakka

Monilla perussuomalaisilla on hassuja perjantai ja/tai lauantai-illan twiittejä.

Halla-aholla näkee sen jo naamastakin.

Vierailija
10/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks nykyään koulussa opetetaan näitäkin asioita, ettei tulevaisuudessa kysyttäis tällaisia.

No otetaan esimerkki. Jos minulta kysytään, mitä mieltä olen henkilöstä x ja vastaan Twitterissä että henkilö x on ääliö. Niin, vastaukseni on silti mielipiteeni tuosta henkilöstä edelsi sitä kysymys tai ei.

Vierailija
11/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ville lukee toisten ihmisten tietoja, jotka kiristäjä on levittänyt nettiin?

Vierailija
12/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tietenkin, HÄN perusti yrityksen eikä ole piänyt sen tietoturvasta huolta.

Vierailija
13/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä käyttäytyy ku joku hikinen puolulkkis. Nyt jotain rotia toimintaan.

Vierailija
14/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa nähdä tullaanko yksityisluontoisia tietoja käyttämään osana PS kuntavaalikampanjaa.

Vierailija
15/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No otetaan esimerkki. Jos minulta kysytään, mitä mieltä olen henkilöstä x ja vastaan Twitterissä että henkilö x on ääliö. Niin, vastaukseni on silti mielipiteeni tuosta henkilöstä edelsi sitä kysymys tai ei.

Etkö yhtään ymmärrä tuon sinun vastauksesi ja aloituksen vastauksen eroa?

Vierailija
16/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan toinen esimerkki: puhut siitä miten epäkohteliaita ihmiset on ja toteat esimerkiksi että kuulit netissä miten joku sanoi "henkilö x on ääliö" ja ettei tällainen kielenkäyttö ole mielestäsi sopivaa.

Joku palstasilakka lainaa kohdan "henkilö x on ääliö" ja väittää twitterissä että olet näin sanonut viestissäsi. Teknisesti ottaen kommentissa oli kyllä nuo sanat mutta irroittamalla ne asiayhteydestä merkitys muuttui aivan täysin, vai mitä?

Vierailija
17/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ymmärrä tuon sinun vastauksesi ja aloituksen vastauksen eroa?

En.

Vierailija
18/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän terapeutti on auttanut asiakasta hänen s.ksifantasioissaan?

Olisiko mahdollisesti sanonut: "toteuta haaveesi ja pääset masennuksestasi."

Vierailija
19/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ville Taviolla ole parempaa tekemistä kuin roikkua TOR-verkossa katselemassa toisten terapiaistuntojen muistiinpanoja ja muuta kyseenalaista materiaalia?

Vierailija
20/46 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä yritetään muodostaa narratiivia että ville olisi lukenut salaisia tietoja ilman lupaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi