Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka elokuvapahis on kiihttanut sinua?

Vierailija
02.02.2014 |

Itse tunsin vetoa 8-pallon Eero Ahon näyttelemään Lalliin. Sairasta, tiedän itsekkin ja siis itse elokuvan aikanakin olin ihan ihmeissäni (ja kauhuissani :D) kun tyyppi toisaalta kiihotti, toisaalta oli ihan järkyttävä. Ja en tietääkseni ole mikään väkivallan ihannoija tai muutenkaan kirjoittele elinkautisvangeille rakkauskirjeitä :D.

Mutta siis... kuka elokuva pahis on saanut sinut kiihottumaan :)? Ja moraalisoinnit voidaan jättää sitten vaikka toiseen ketjuun :D.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi, mutta jossakin X-men-effassa oli sellainen kohtaus. Paha tyyppi istuskeli siinä vaikutusvaltaisena ja päädyin ajattelemaan sitä, miten silti joku tyttönen voi saada sellaisen miehen heikoksi ja alapuolelleen siitä kaikesta vallasta huolimatta. En koskaan edes ole pitänyt siitä näyttelijästä..

On varmasti ollut monia hahmoja, jotka kokonaisuudessaan ovat sellaisia, mutta ei tule mieleen.

Vierailija
22/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:24"]

Pako-sarjan T-Bag :D

[/quote]

Sama...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä...

Kävin tosiaan vielä katsomassa tuon elokuvan leffateatterissa kaverin kanssa ja kaveri meinas jättää leffan kesken kun se oli niin raaka... :D ja itse tosiaan istuin siinä vieressä vaan pikkarit märkänä ja tunsin olevani todella sairas :D

Niin ja pienenähän kuolasin tosiaan Robin Hoodia.. siis sitä piirrettyä kettua :D

Vierailija
24/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Castor Troy (Nicolas Cage) leffasta Face/Off

Vierailija
25/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Walken elokuvassa Kauriinmetsästäjät, hulluna venäläisen ruletin pelaajana. 

Vierailija
26/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannibal Lecter (Hopkins ja Mikkelsen), Jack Sparrow (huomasin edeltä, en itse vars pahiksena ole edes pitänyt) ja eikö Hans Gruber ollut Irons Die Hardissa, hothot! Js niin hot on Long kiss goodnightin pahis, nimeä en muista. Ja Gary Oldman, uh! Ja ap, mäkin olen ollut kettu-Hoodiin ihastunut ;)

Vierailija
27/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Pottereiden Lucius Malfoy (Jason Isaacs). Kaikki kaverit ihkutti pääosan poikia ja minä mietin, mikä mussa on vikana. Oi oi. Kyllä kostuttaa vieläkin.

Vierailija
28/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bane. Maski, vartalo, arvet, puhetyyli, näyttelijä.. En löydä sanoja :D Aivan uskomattoman seksikäs hahmo.

Vierailija
29/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun kans vetosi toi Bane. Erityisesti se puhetyyli. Huhhuh!

Vierailija
30/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ridge Forrester, ehdottomasti

Vierailija
31/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucius Malfoylle ääni täältäkin, voisin kokeilla sen taikasauvaa ihan koska vaan.:D

Vierailija
32/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se long kiss goodnightin pahis on niiiin KUUMA!

Vierailija
33/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se long kiss goodnightin pahis on niiiin KUUMA!

Vierailija
34/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loki <3

Vierailija
35/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Bloodin Eric Northman on ihana, mutta onko se pahis? Vampyyripäiväkirjojen Klaus on myös hot.

Vierailija
36/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bane! En pidä yleensä noin lihaksikkaista miehistä, mutta Banessa oli sitä jotain. Se ääni oli mahtava, tuli ihan Sean Connery mieleen :)

Vierailija
37/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tulee heti mieleen: paholaisen asianajajasta paholainen ja alkuperäinen Hannibal lecter

Vierailija
38/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan Rickman, monessakin pahiksen roolissaan, mm. Sherwoodin seriffinä ja Die Hardissa, ja Harry Pottereissakin hän oli välillä muka pahis.

Harry Connick jr Copy Cat -elokuvassa.

Vierailija
39/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamus O'Grady eli Justin Theroux elokuvasta Charlien Enkelit - Kurvit suoriksi

Auuuuuuu!!

Vierailija
40/50 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da Vinci koodi ja Silas!