Kuka elokuvapahis on kiihttanut sinua?
Itse tunsin vetoa 8-pallon Eero Ahon näyttelemään Lalliin. Sairasta, tiedän itsekkin ja siis itse elokuvan aikanakin olin ihan ihmeissäni (ja kauhuissani :D) kun tyyppi toisaalta kiihotti, toisaalta oli ihan järkyttävä. Ja en tietääkseni ole mikään väkivallan ihannoija tai muutenkaan kirjoittele elinkautisvangeille rakkauskirjeitä :D.
Mutta siis... kuka elokuva pahis on saanut sinut kiihottumaan :)? Ja moraalisoinnit voidaan jättää sitten vaikka toiseen ketjuun :D.
Kommentit (50)
Hobitti-leffan pääörkki, Azog... Spartacuksen Ashur. Batmanin kolmososan Bane.
Stieg Larsson -trilogian (Tyttö joka leikki tulella, pilvilinna joka räjähti) Ronald Niedermann. Ah ja voih, aina pöksyt märkinä kun näkee sen tyypin ruudulla. Ja erittäin komea myös oikeassa elämässä omassa tyylissään ( ja hiusvärissää, hehe)
http://images.movieplayer.it/2010/05/07/micke-spreitz-e-il-pericoloso-ronald-niedermann-nel-film-la-regina-dei-castelli-di-carta-160855.jpg
http://www.frontface.se/2009_04_aug-sept/Mikael_Spreitz/Spreitz_nyqvist_Rapace_4.jpg
Dolph Lundgren leffassa Punainen skorpioni
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:15"]
Lucius Malfoylle ääni täältäkin, voisin kokeilla sen taikasauvaa ihan koska vaan.:D
[/quote]
Sama! Ja voisi ottaa myös Kalkaroksen eli Alan Rickmanin mukaan. Molemmat pahoja, älykkäitä, itsevarmoja, menestyneitä.. Lisäksi muuten Dumbledore on niin kuuma taistelukohtauksissa: ylivoimainen, kylmänrauhallinen, tappava.
Ensimmäisestä Kill Billistä sen aasialaisen naisen 17-vuotias henkivartija. Siinä tytössä oli jotain todella seksikästä
t. Nainen itsekin
Antonio Banderas elokuvassa Älä luota vieraisiin. Voi jumalauta... panisin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:15"]
Lucius Malfoylle ääni täältäkin, voisin kokeilla sen taikasauvaa ihan koska vaan.:D
[/quote]
Sama! Ja voisi ottaa myös Kalkaroksen eli Alan Rickmanin mukaan. Molemmat pahoja, älykkäitä, itsevarmoja, menestyneitä.. Lisäksi muuten Dumbledore on niin kuuma taistelukohtauksissa: ylivoimainen, kylmänrauhallinen, tappava.
[/quote]
ai vitsit, kalkaros ja lucius <3 :P Vaikka olenkin hetero-nainen niin bellatrix Lestrange on myös niin kuuuma!
Lisään listaan vielä hannibal lecterin uhrilampaat-elokuvassa.
Uusimman Bondin Silva!