Pelkäätkö sinä..suomeen tuli taas uusi moottoripyöräjengi kertoo Alibi
Minua vähän peltotaa.
Sähän voit joutua näitten kans tekemisiin vaikka ravintolassa yöelämässä tai ajamalla vahingossa kolarin Sit oletkin lirissä
https://www.como.fi/uutiset/alibi-suomeen-on-syntynyt-uusi-liivijengi/
Kommentit (69)
MINÄ OLEN NISSE JA MINÄ OLEN HYVIN VIHAINEN
Vierailija kirjoitti:
Lakiin pitäisi saada muutos, että prosenttijengiläiset eivät saisi ajaa muuta kuin mopoja tai mopoautoja.
Ja kolmipyöräisiä!
Jep, MC WHITE LIVES MATTER. prumm, prumm, pruuuum. 🏍
En lähtökohtaisesti pelkää. OLen joskus jutellutkin joidenkin kanssa, ja ihan normaaleita ihmisiä ovat. On niissä rikollisiakin, mutta enemmän se taitaa kuitenkin olla vaan moottoripyöräharrastus. Ja osa on sitten ns sinimustan liikkeen kannattajia, jota en kyllä tue, mutta vaaleana suomalaisnaisena en koe itseäni yhtään uhatuksi.
Suomessa on vaikk mitä pelottavaa, maailma päätti tulla kylään joten miksi ei voisi pelätä lisää?? Eihän täällä vielä tarpeeksi turvatonta olekaan 😔
Totta kai näitä rikollisryhmiä alkaa syntymään kuin sieniä sateella tai ainakin jäsenmäärä kasvaa kohisten jo olemissa oleviin jengeihin. Suomen päättäjät tekevät kaikkensa ettei meidän nuoret ihmiset pääse leivän syrjään kiinni. Jengit taas tuovat turvaa ja yhteisön näille päähänpotkituille ja leipää pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liivijengien jäsenet elävät omaa rikollista alamaailmaansa, eivätkä rupea uhittelemaan tavalliselle kansalaiselle.
On todennäköisempää joutua huonotapaisen ja impulsiivisen áfgaanimiehen hyökkäyksen kohteeksi joka voi johtaa ihmishengen menetykseen.
Liivijengille jos vit*uilee yöelämässä saa varmasti turpaansa, mutta kun tavallinen työssäkäyvä ihminen ei tunne aggressiota rikollisia kohtaan.
Suomalaisten pelkotilat liittyvät omaa agendaa ajaviin vieraan kulttuurin ihmisiin, ei rikolliseen alamaailmaan
Tuo on totta perinteisten liivikerhojen kanssa: HA, Bandidos jne. Sen sijaan nämä uude, ei-MC kerhot saattaa olla arvaamattomampia, koska niiden jäseniksi päätyy kaikenlaista piripäätä eikä toiminta ole yhtä hyvin organisoitua kuin noilla isommilla bisnesmiesten kerhoilla. Pahimpina esimerkkeinä näistä piripääkerhoista UB ja Cannonball, joiden uhriksi voi päätyä kuka tahansa.
No tämä red roots on juuri entisten ub:n jäsenien porukka. Siitähän tuo nimikin tulee koska ub:n väri oli punainen. Hiukan erikoista on jos joku on nähnyt niitä pyörän päällä maantiellä. Nämä ovat pitkän linjan kriminaaleja ja aika hankalia semmoisia.
Suomeen on perustettu polkupyöränahkaliivijengi BC PolePolekylläketjuariittää