Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan edullisia arjen luksuksia!

Vierailija
25.10.2020 |

Itse olen lomautettuna tällä hetkellä ja miehenkin firmassa pyörii yt:t, joten koitetaan pärjätä pienillä tuloilla. Olemme alkaneet käydä taloyhtiön saunassa lauantaisin (maksaa 3 euroa kerta) ja ostin Lidlistä kuorintavoiteen ja kasvonaamion ja laitan nämä aina lauantaisin ☺️

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelm -grillimakkara.

Vierailija
2/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käydessä antaa veden valua koko pesun ajan, eikä sammuta shampoon tai hoitoaineen levittämisen ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaatteena, että syön vain herkullista ruokaa. Joka päivä on luksusta. Hyvän ruuan ei tarvitse olla kallista. Halvoistakin raaka-aineista tulee loistavaa ruokaa, kun vähän panostaa. Elämä on liian lyhyt huonon ruuan syömiseen!

Vierailija
4/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liidistä onkin mahtavia kosmetiikkoja, hintalaatu.

Jalkakylpy on aina lux.

Esim vain merisuolaa, tai kukkaron mukaan eteeristä öljyä t hyväntuoksuista pesuainetta.

Muista rasvata jos pesuaineita lutraat.

Leivinsoodaa keittiön pöydälle: ruskettuneet posliinit edullisesti sillä hienoksi.

5/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ostaa 15 euron punaviinejä Alkosta, aiempien 25-30 euron sijaan. Säästän jopa satasen kuussa. Ja oikeasti on tuossa hintaluokassa monta todella hyvää viiniä! Nyt voi nautiskella hyvällä omallatunnolla.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
6/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän kulmalle, joo...

Vierailija
7/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tyyny! 💕

8/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavaihdetut lakanat saunan tai kuuman suihkun jälkeen. Jalkakylpy ja jalkojen rasvaus. Pitkä kävelylenkki sopivissa tamineissa omassa rauhassa ilman juttuseuraa.

Vierailija
9/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa .....

10/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa ehdottamaan kaiken pesemistä. Olen itse tylsyyksissäni pessyt täkit, petarit ja tyynyt. Huuhteluaineen sijasta etikkaa.

Puhtaus on halpaa luxusta!

Vierailija
11/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kokonaan unohtanut jalkakylvyt! Ihanaa, pitää ostaa aineet!

Vierailija
12/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkatuli ja lasi punaviiniä vilpoisan ulkoilun jälkeen! Tietenkään kaikilla ei ole takkaa mutta jos on.

Vierailija
13/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoinen kylpytakki ja kylpytossut. Saunan jälkeen hengailen ne päällä ja juon kristallijalkaisesta viinilasista kivennäisvettä tai fun lightia.

Syön makaronilaatikkoa ja muuta halpaa perusruokaa hienoista astioista. Tuunaan rainbow-nuudelit, risotot ja bologneset ripottelemalla päälle tuoreita yrttejä. Esim. parin euron rucolapussista riittää koko viikoksi.

Hamstraan kahviloista, lounaspaikoista, hotelleista, messuista tms. saatuja ilmais/kaupanpäällis-suklaakonvehteja ja nautin kotona kahvin kanssa. :D

Teen nyt etätöitä, joten olen käytännössä aina kotona. Panostan mukaviin ja tyylikkäisiin kotivaatteisiin. Laitan joka aamu hampaiden pesun jälkeen hiukan huulipunaa, vaikka en poistuisi kotoa mihinkään koko päivänä.

Vierailija
14/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi viikonloppuisin häälahjaksi saadusta hienommasta astiastosta missä on tassit ja kaikki. Olo on kuin jollain seurapiirirouvalla!

15/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen hernekeittoa, otan kourallisen kuivia herneitä sivuun ja istutan ne laakealle lautaselle.

Viikon päästä minulla on tuoreita herneenversoja, jotka ovat ihania salaatissa. Eikä maksa mitään.

Vierailija
16/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jauhettu kahvi.

Vierailija
17/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeaa .....

Toi se ankea on toisen aarre?

"Kun iloitsee pienistä asioista, voi iloita usein"

Kesän mansikkapaketissa bongattua. 😋❤️

Vierailija
18/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivi/kookosöljyyn voi sekoittaa tavallista hienosokeria ja saa älyttömän hyvän ja kosteuttavan kuorinta-aineen. Myös kahvinpuruja voi sekoittaa joukkoon, ja kappas sinulla on selluliittikuorintaan sopiva tuote!

Kuivaharjaus on luksusta ja tekee hyvää lymfakierrolle. Sen voi tehdä aamuisin tai ennen saunaa. Jos ei ole hienoa kuivaharjaukseen sopivaa harjaa niin pesusienellä onnistuu "märkäversiona" tai sitten pyyhkeellä - valitse sopivan karhea tai pehmeä - tai sitten kuorintahanskoilla. Ihan käsillä sivellenkin voi lymfahieroa ihoa (vetelet vain kohti sydäntä). Siihen päälle sauna/suihku.

Taidenäyttelyihin saattaa olla ilmaispäiviä, jolloin ei tarvitse maksaa sisäänpääsystä! Kirjasto on täynnä aarteita.

Vierailija
19/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle arjen luksusta on siivottu koti, kynttilät, kahvi, kirjat, sarjat ja Pandan Hukkapala-pussi, ah tuoretta lakua! Kävelyt kauniissa maisemissa ja ystävät. Itsetehty, vaikka nyt teeleipä - siemeniä ja kuminaa sekaan.

Vierailija
20/36 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna monta kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi