Ultimaattinen herkkupaheesi?
Tuli vain mieleen, kun syön tässä valion maustettua rahkaa.. Mun suosikit on appelsiini, vanilja ja passiohedelmä. Kaloreita yhdessä on reilu 300.... Hintaakin melkein 2 euroa purkki.
Sallin itselleni yhden joka sunnuntai. Korvaan sillä kokonaisen aterian ja syön todella nautiskellen - lusikankärjellinen kerrallaan.
Kommentit (59)
Ultimaatti herkkupahoneesi : tuplaranut, makkarat, 400g jauhelihapihvi, 2 paistettua munaa, kurkkusalaatti, sinappi, ketsuppi, cheddarjuusto ja kurkkumajoneesi.
Suklaarusinat ja suklaalla kuorrutetut pähkinät.
Parapähkinät. Onneksi niissä on niin paljon seleeniä, että turvallisesti voi syödä vain noin 5 pähkinää päivässä. Muuten menisi joka päivä pussillinen.
Mäkin söin ennen noita rahkoja viikottain, etenkin vaniljaa mangososeen kanssa. Mmmm.
Sipsit ja dippi. Menee melkein koko pussi ja purkki kerralla.
Kaikki suolanen & rasvainen, höystettynä 8 päkillä kaljaa
Mun pahe nämä yhdistettynä: Mansikkajäätelö, Fanny suklaavanukas ja suklaarusinat.
Syön harvoin kun saan vatsan kipeäksi jäätelöstä ja rusinoista - toisaalta onni niin.
Lihaliemessä ja oliiviöljyssä keitetty spagetti, johon lisätään voita, suolaa ja Felixin perusketsuppia. Oikein nannaa maitolasin kanssa.
Vaikea valita vain yhtä, mutta Arnold'sin donitseja voisin syödä vaikka kuinka. Todellisuudessa haen niitä max. kaksi kertaa vuodessa 6 kpl:n laatikon. Kinuskipäällysteinen on paras.
Wienermunkki. Sitä rasvaisempaa on vaikea löytää. Sokeria kin siihen tarttuu oikein kunnon kerros, kun on niin kostean muheva.
Mun herkkupaheesi on nyt syksyllä ollut s-ryhmän vaniljawienerit paistopisteeltä. Nautin niistä kahvikupposen kanssa työviikon lomassa ja vähän viikonloppuisinkin.
Leila Koo kirjoitti:
Parapähkinät. Onneksi niissä on niin paljon seleeniä, että turvallisesti voi syödä vain noin 5 pähkinää päivässä. Muuten menisi joka päivä pussillinen.
5 voi olla liikaa jopa, varsinkin jos syöt joka päivä. Jos aivan joka päivä syö niin jopa 2 alkaa olla rajoilla.
Hiukset voi alkaa tippumaan päästä liialla seleenilla.
Mokkapalojen kuorrute :D Laitan tosi ekstrakahvia siihen, jotta se pysyy juoksevana.