Mistä olet kotoisin?
Kommentit (27)
On se POC-ihmisille, kun viikottain joutuu todistella suomalaisuuttaan.
Haastan APn oikeuteen rassssismissssta
Vierailija kirjoitti:
Joutuu todistelemaan miten?
Oli väri vaikka sininen, keltainen, ruskea, punainen, musta tai vaaleanpunainen niin kuulen hyvin suurella todennäköisyydellä heti puheesta onko suomalainen vai ei. Ei sitä tarvitse pahemmin todistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuoden maassaolon takaama kansalaisuus ei tee suomalaista. Suomessa puhutaan suomea ja ollaan älykkäitä. Näihin eivät mut iaiset kykene.
Koitapas itse sitten muuttaa niiden kotimaihin ja opetella heidän äidinkielensä. Voi huoh oikeesti taas näitä trolleja..
Kyllähän suomalaiset kyselee toisiltaankin, että mistä päin olet. Mutta jos kysyy joltain erinäköiseltä kuin keskiverto kansalainen, niin se on heti rasis mia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuoden maassaolon takaama kansalaisuus ei tee suomalaista. Suomessa puhutaan suomea ja ollaan älykkäitä. Näihin eivät mut iaiset kykene.
Koitapas itse sitten muuttaa niiden kotimaihin ja opetella heidän äidinkielensä. Voi huoh oikeesti taas näitä trolleja..
Jos muutan Venäjälle, olen edelleen suomalainen riippumatta venäjän kielen taidostani. Jos saan siellä lapsia jotka syntyvät Venäjälle ja saavat venäläisen kasvatuksen niin sitten he voivat olla ensimmäisen polven venäläisiä. Sama toimii tänne muuttajille.
Kouvolasta. Ja monta kertaa töissä on kysytty että mistä päin olet kun puhun mie ja sie -murretta.
Vierailija kirjoitti:
Olen n e ekeri
Sitä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Israelista.
Shalom!
Asun äitisi makuuhuoneessa