Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kauniita, ei-topattuja, ei-kaarituettuja rintaliivejä 12-vuotiaalle?

Vierailija
02.02.2014 |

Tytön koko on noin 70 A, pian B. Hän on tähän asti käyttänyt toppimallista "liiviä", mutta nyt olisi aika hankkia varsinaisia liivejä tilalle. Tyttö ei halua mitään kovin pitsistä eikä kaaritukia, enkä minä suostu ostamaan mitään push-uppeja tai muita kikkakolmosia tuon ikäiselle. 

Mistä saisi näillä kriteereillä edullisia perusliivejä? Älkää sanoko että erikoisliikkeestä, koska nimenomaan haluaisin tietää muiden vaatekauppojen valikoiman. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä on ollut erilaisia kaarituettomia ja toppauksettomia liivejä. Valikoimaa voi katsella myös netistä.

Vierailija
2/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista saa Finnwearin mustia, kaarituettomia perusliivejä. Voi tosin olla että koot alkavat vähän isommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tässä!

2

Vierailija
4/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pärjää urheiluliiveillä tai vastaavilla, niin pärjään minäkin. Menkää vaikka Citymarkettiin tai Anttilaan, helposti löytyy.

Vierailija
5/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä minäkin kehottaisin katsomaan. 

Vierailija
6/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kaarituissa on? itse olen aina käyttänyt kaarituellisia liivejä, kaarituettomat eivät mielestäni tue eivätkä istu kunnolla.

Vierailija
8/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritillä on kivoja. Voi ostaa netistä tai Sokokselta löytyy myös. Löytyy siis kaaritilla ja ilman. Ja kivoja värejä ja kuoseja.

Vierailija
9/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 27 enkä ikinä käyttänyt rintaliiveja, jos niitä alkaa käyttämään rinnat tottuu ja sen jälkeen tulee kylmää jos ei käytäkkään, myös kehittyvä kasvava rinta saisi olla rauhassa eikä puristuksessa, en ymmärrää rintaliiveja nehän keksittiin peittämään naiseutta, ja rajoittamaan luonnollista muotoa kuten korsetti, ymmärrän jos vanhemmalla iällä täytyy käyttää, mutta on ollut tutkimuksia missä sanotaan että rintaliivit eivät säästä rinnat roikkuvuudelta, päinvastoin rintalihas löystyy kun on rintaliivien takia vähemmän käytössä, ja roikkuvuus voi alkaa aikaisemmin, googleta rintaliivien haittavaikutukset, mielestäni 12 vuotiaan ei ole tarvetta lintaliiveihin mutta tietysti vain oma asianne:) .

Vierailija
10/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! ap

Vierailija
11/11 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suostu? Kamala mutsi