kaveeraisitko mieluiten supermarjon, kiinteistökaisan vai fitnessjutan kanssa?
kenet ottaisit ystäväksi? minä marjon, koska aidosti onnellinen ja aikaansaava ihminen.
Kommentit (32)
Jutta on mun suosikki. Näyttäisin kyllä pulkannarulta hänen rinnallaan. Urheilu on mun intohimo, mutta lihasmassan kasvattaminen ei oo mun juttu.
Mut mun mielestä Jutta vaikuttaa ohjelman perusteella ihan ok tyypiltä.
Paha rasti, enköhän noista Jutan ottaisi..
NMo en ketään, mutta jos pakko niin Kaisa, toisena Jutta. Neuroottinen Marjo ei ole edes samalla viivalla.
Jutta vaikuttaa, treeni-taustastaan huolimatta, ihmiseltä joka antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kaisa on liian touhake ja Marjo.. No sellainen vieteri tiukalla oleva suorittaja.
Valintani on siis Jutta.
En kenenkään noista, vaan RättiSunnevan
Ainoa jonka kanssa uskaltaisin edes samaan hissiin on Kaisa.
Valintani on Kaisa. Perustelut samoja kuin muilla Kaisan valinneilla. Kakkosena Jutta ja mieluummin vaikka maksan ettei tarvitse ottaa Marjoa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:17"]
Jutta vaikuttaa, treeni-taustastaan huolimatta, ihmiseltä joka antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kaisa on liian touhake ja Marjo.. No sellainen vieteri tiukalla oleva suorittaja.
Valintani on siis Jutta.
[/quote]
Veit sanat suustani! Eli minäkin valitsisin mielelläni Jutan. Ehkä jopa saisin häneltä kannustusta omaan painonpudotukseen ;D
Kaisa vaikuttaa helpoimmalta luonteelta noista kolmesta, joten vastaan hänet.
Marjon. Kaisa on pinnallisen oloinen akka, joiden kanssa saan hengata töissä ihan tarpeeksi. Jutta taas inhottaa mua. Marjo on pimee, mutta niin oon mäkin.
Kukaan heistä ei ole minun tyylinen, en siis kaveriksi heitä osaa ajatella. Mutta jos ihan pakko olisi, niin Kaisan kanssa voisi eniten synkata.