Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kaupoissa jo joulusuklaat alennuksessa?
23.12.2013 |
-30% tai -50%, onko havaintoja?
Kommentit (5)
ei ole. Nykyään niitä pidetään normaalihinnoissa yli vuodenvaihteen, venäläisturistit kun ostavat niitä silloinkin normaalihinnoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 23:15"]
ei ole. Nykyään niitä pidetään normaalihinnoissa yli vuodenvaihteen, venäläisturistit kun ostavat niitä silloinkin normaalihinnoilla.
[/quote]
Johtunee siitä, että Venäjällä vietetään joulua vasta tammikuun puolella.
Alue: Aihe vapaa
Ei ollut ainakaan niissä kaupoissa joissa itse kävin tänään tuossa klo 19 maissa.