Kuka oli mielestäsi kaunein Spice Girlsin jäsenistä, kun katsot heitä nyt vanhoissa kuvissaan?
Eli älä vastaa sen mukaan ketä pidit silloin kauneimpana, vaan miten näet heidät nyt, kun katsot heistä kuvia 90-luvun lopulla? Toki jos pidit samaa jäsentä ennen ja nyt kauneimpana, niin voit sen vastata.
Tässä vielä kuva heistä suosionsa huipulla:
https://data.junkee.com/wp-content/uploads/2018/11/image.jpg
Kommentit (27)
Rumimmat jätetty reunoille, eli joku noista kolmesta. Tuo ponnaripää on söpö, tumma polkkatukkanen mystisen kaunis ja tuo kolmas taas semmonen ihan onnistunut tapaus ilman mitään häiritsevää.
Lapsi: Emma
20s: Geri
Tänään: Olisin veikannut Geriä, mutta Melanie B on vetovoimaisempi
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tänä päivänä heitä katson, niin en voi kuin ihastella, miten KAIKKI näyttivätkin niin kauniilta. Silloin lapsena ei edes tajunnut kuinka kauniita myös muut kuin Geri ja Emma olivat. Geri ja Emma siis olivat ne ainoat kaunottaret silloin minulle. Ovat toki edelleen kauneimmat, mutta taitaapa Geri vetää tälläkin hetkellä pidemmän korren silmissäni 🥰
Ap
Sportti-spaissarilla on käsivarsikarvat ajamatta 🧐
M/40
Mä oon aina pitänyt Mel B:tä noista kauneimpana, vaikka muuten en hänestä piitannut, vaan olin todella suuri Victoria-fani.
Lapsena tykkäsin eniten Victoriasta ja geristä. Nykyään Geri ja Mel B ovat kauneimmat. Mel C oli sekä lapsena että nykyään liian poikamainen ja kolho kasvoiltaan.
Pidin aikoinaan Victoriasta hiustyylin takia, vaikka onkin naamaltaan kaukana kaunottaresta. Ehkä vähiten kaunis koko porukasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tänä päivänä heitä katson, niin en voi kuin ihastella, miten KAIKKI näyttivätkin niin kauniilta. Silloin lapsena ei edes tajunnut kuinka kauniita myös muut kuin Geri ja Emma olivat. Geri ja Emma siis olivat ne ainoat kaunottaret silloin minulle. Ovat toki edelleen kauneimmat, mutta taitaapa Geri vetää tälläkin hetkellä pidemmän korren silmissäni 🥰
Ap
Sportti-spaissarilla on käsivarsikarvat ajamatta 🧐
M/40
Minä en näe hänen käsivarsissaan karvoja. Kyynärvarsissa sitä vastoin näen. Miksi ne olisi pitänyt ajaa? Ei näytä mitenkään ällöttäviltä tai miehekkäiltä. Tuohan on sitä luonnollisuutta, jota te miehet aina hehkutatte puhuessanne siitä, millainen nainen on mieleenne.
Ap
Kaikki heistä olivat kauniita silloin bändin alkuaikoina. Sittemmin jokaisella alkoi mennä sen oman roolin mukainen tyyli ja imago överiksi ja muuttuivat ikään kuin pilakuviksi itsestään. Ketään heistä en silti menisi rumaksi haukkumaan. Emma pysyi mielestäni heistä kauneimpana koko yhtyeen uran ajan. Mel C oli bändin alkuvuosina mielestäni luonnollisen kaunis ja viehättävän mutkaton tyyliltään.
Vierailija kirjoitti:
Pidin aikoinaan Victoriasta hiustyylin takia, vaikka onkin naamaltaan kaukana kaunottaresta. Ehkä vähiten kaunis koko porukasta?
Minustakin hän on vähiten kaunis tuosta porukasta, vaikka kaunis onkin. 🙂
Ap
Melanie C:llä on paras kroppa ja parhaat kasvonpiirteet (hyvät mittasuhteet, vartalo timmi), hyvä iho myös.
Mutta Geristä tykkäsin eniten ja tykkään edelleen. Ainoa josta en erityisemmin pitänyt lapsena oli Mel B.
Vierailija kirjoitti:
Ai Mel B:kö muka kauniimpi kuin Victoria? Joopa joo.
Tykkäsin aikoinaan Mel C:stä eniten ja vieläkin hän on minusta miellyttävimmän näköinen. Mel B, Victoria Ja Geri ovat kyllä myös ihan kauniita. Emma taas on ihan tylsä tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suurelta osin siitä, haittaako ihonväri.
Voi tuota aikaa, jolloin vielä pystyttiin olemaan sellaisia kuin oltiin, eli ei photoshopattu kuvia virheettömiksi tai muutenkaan oltu niin hiton tarkkoja kaikista pikkuvirheistä ulkonäössä. Victorialla on kynsilakat hieman lohkeilleet, Mel C:llä on käsikarvat jne. Heistä paistaa aito ilo. Toki Victoria oli aina vähän myrtsi, mutta se sopi hänelle, eikä ollut tekemällä tehtyä tai vastenmielistä.
Mä haluan tuon ajan takaisin💚❤💛
Mel C silloin ja nyt, naismaku ei ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suurelta osin siitä, haittaako ihonväri.
"Antirasisti" näkee taas rasismia kaikkialla...
Victoria nyttemmin.
https://www.beautycrew.com.au/media/30613/victoria-beckham-beauty-brand…
Mel C, vaikka lapsena se oli mielestäni tylsin.
Sporty Spice Mel, ainoa joka osasi laulaa ja hän on aidosti kaunis.
Ap