Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko myydä peresettäsi?

Vierailija
02.02.2014 |

Miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:05"]

En. En ole koskaan kuulunut naisiin, jotka saavat suhteiltaan rahaa, koruja tai matkoja palkkioksi seksistä tai parisuhteesta. Käytän kyseisistä naisista täysin samaa termiä kuin niistä naisista, jotka harjoittavat prostituutiota omasta tahdostaan.

[/quote]

Tätä juuri ajoin takaa(olen se joka puhui itsekunniotuksesta).

Kaikki naiset nyt vain eivät ole huoria.

Vierailija
22/25 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä minulla varmaan hirveesti markkina-arvoa ois, mut muuten voisin. mun mielestä huoran hommat on ihan ok. en vaan näe siinä mitään väärää, win-win -tilanne ja hyvällä tuurilla on vielä hauskaakin. monet sanoo puhuu tästä "itsensä hinnoittelemisesta", ja kuinka ala-arvoista on myydä itsensä parilla huntilla. mielestäni tässä myydään vaan palveluita, mekaanista ja tunteetonta seksiä eri muodoissaan. toiselle helpotus ja toiselle rahat. en näe ongelmaa vaikka kuinka siristän. hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yhtenä päivänä mietimme huviksemme ystävättäreni kanssa, miten voisi tienata vähän ylimääräistä. Molemmat käymme töissä ja maksamme asuntolainaa, lapsiakin on. Ystäväni ehdotti huumeiden salakuljetusta, minä perseen myymistä. Aloin miettimään asiaa tosissani, että jos olisi pakko valita toinen näistä kahdesta keinosta saadakseen hieman ylimääräistä. Minä kyllä valitsisin tuon perseen myymisen. Moraalitonta tai ei. Ehkä sitten kuulun niihin ihmisiin, joilla ei mitään itsekunnioitusta ole olemassakaan. Kysyntä mahtaisi olla mitätöntä, joten tuskin onnistuisi. Mutta ajatuksen tasolla kyllä, eikä tee edes tiukkaa...

Vierailija
24/25 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ostaa tekee se säännöllisesti, en halua saada mitään tartuntoja, kukaan ei saanut venerologista sairautta kipeän näköiseltä, kaikki sai siistin näköiseltä, ei kaikki ole myynnissä,

Vierailija
25/25 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuosta riittäisi myytävää. Muutaman sadan gramman paloina voisin luopua. Saisinpahan rahaa ja pienemmän pyllyn!