Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jelppiä

Vierailija
02.02.2014 |

Voisiko joku antaa vähän apuja kun ois tämmönen tilanne että olen raskaana ja kaksi isä vaihtoehtoa.. La on 28.2 ja Se on tehty Ultran mukaan koska kuukautisia ei oo ollut pitkilleen. Hedelmöitys ja ovulaatio olisi laskurin mukaan tapahtunut 7.kesäkuuta. Olen ollut yhdynnässä henkilön a kanssa 1.6 ja toisen kanssa säännöllisesti 7.6 eteenpäin. Raskaustesti näytti terveyskeskuksella 20.6 kuitenkin negatiivista vielä. Niskaturvoke ultrassa sikiö vastas kolme päivää pienempää mutta laskettua ei muutettu kuitenkaan.. Eli kumpi olisi todennäköisin isäehdokas??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tiheällä välillä harrastat suojaamatonta seksiä kahden eri miehen kanssa? Ja kumpikaan tuskin on enää kuvioissa? Onnea vaan sinullekin ja lapsellesi (tulette sitä tarvitsemaan)

Vierailija
2/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:59"]

Noin tiheällä välillä harrastat suojaamatonta seksiä kahden eri miehen kanssa? Ja kumpikaan tuskin on enää kuvioissa? Onnea vaan sinullekin ja lapsellesi (tulette sitä tarvitsemaan)

[/quote]

Hän esitti kysymysken ja sinä tulet tänne moralisoimaan. Mene nunnaluostarin sivuille kommentoimaan tai jätä kommentoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeviä vastauksia kiitos?

Vierailija
4/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin että jälkimmäinen, mutta valitettavasti mulla kaikilla lapsilla on näyttänyt pienempää kuin la ja keskimmäisen kohdalla tiesin hedelmöittymispäivänkin tarkalleen, tai siis kun oltiin yhdynnässä. Siittiöt kun voi elää sen viisikin päivää että sinänsä vois a:kin olla ihan hyvin.

Tästä ei ollu nyt kyllä mitään apua.

Vierailija
5/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilisin jälkimmäistä myös koska Se 20.6 otettu tk:n raskaustesti on vielä negaa silloin näyttänyt. Ja kahessa ultrassa kolme päivää pienempää sikiön koko vastannut. Varhaisultra ja np ultra. Mutta nuo ultrathan on nykyään todella tarkkoja..

Vierailija
6/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:59"]

[/quote]

Hän esitti kysymysken ja sinä tulet tänne moralisoimaan. Mene nunnaluostarin sivuille kommentoimaan tai jätä kommentoimatta.

[/quote]

Minusta tässä esitettiin aivan aiheellinen huomio.

Vierailija
7/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä huomioita voi esittää omissa asioissa mutta tässä esitettiin selvä kysymys mihin haluttiin vastaus, pysykäämme aiheessa.

Vierailija
8/8 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme