Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs me ollaan mieltä suomen euroviisuedustajasta Softenginestä?

Vierailija
02.02.2014 |

Voittiko oikea?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyksestä ei ainakaan tarvitse olla huolissaan, niin tasapaksu ja mitään sanomaton se biisi on. Kaikesta tuomareiden hehkutuksesta huolimatta en muista biisistä mitään ja kuinka ollakaan, yleisöäänet eivät muuttaneet järjestystä lainkaan, olisikohan aika julkistaa myös yleisöäänet.

Vierailija
2/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia on on kakstoista tusinassa. Ei mitenkään mieleenpainuva. Sanat ihan roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevahööd.

Vierailija
4/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paras eilisistä, ja hieno tilaisuus pojille. Enpä kuitenkaan lähtisi pärjäämisen puolesta vetoa lyömään. Tosin se nyt onkin oikeastaan viisuissa mielestäni sivuseikka.

Vierailija
5/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki rules!

Vierailija
6/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään niistä biiseistä olisi Euroviisuja voittanut. Mun mielestä toi oli paras aika mitäänsanomattomasta valikoimasta.

Vierailija
7/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne pojut oli söpöjä.

-12

Vierailija
8/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mietitään meidän kantaa vielä, juuri tuosta syystä, kun ei olla vielä nähty ei kuultu!

Vierailija
9/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:46"]

Voittiko oikea?

[/quote]

Huvittavaa, että vilkaisin tallentamaani ohjelmaa ja näin tuon yhtyeen vokalistin aloittavan laulamisen vaimealla ja inisevällä äänellä ja tuumin, että kamalaa, tuo varmaan voittaa ja niin kävi. Eipähän tartte "jännittää" viisutulosta. Hard rock jne.

Vierailija
10/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se parempi ku Marry me.. siis tää krista siegfridsin..

Vierailija
11/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava! Mahtava ääni Topilla ja ihan maailmanluokan setti. Näistä jätkistä kuullaan vielä ja menestys tämän junttilan ulkopuolella on aivan taattua!

Vierailija
12/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:51"]

Siinä biisissä ei ole tarttuvaa melodiaa. Nyt jos mun pitäis sitä alkaa laulaa, niin en kyllä muistais miten menee. Kaikki muut ehdokkaat muistan kyllä. No kokeillaan nyt tänä vuonna tällä. Kai tää oli huonoista vähiten huono.

Onneksi nyt pääsee jännittämään melodifestivaaleja.

[/quote]

Nimenomaan! Hyvä biisi jäi soimaan päähän ja sitä pystyy hyräilemään itekseen. Kaikki arvostus jätkille, mutta mulla tulee lähinnä mieleen huono kopio The Killers-yhtyeestä...

Vierailija
13/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva esitys ja pojat söpöjä. Itse olisin kuitenkin lähettänyt Miaun sinne viisuihin;olisi erottunut joukosta.

Vierailija
14/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin lähettänyt Mikon. Kaunis biisi, saanut huomiota ulkomailla "koska kuulostaa kauniilta". Olisi ollut kiva kuulla taas suomen kieltä euroviisulavalla. 

Enpä mä menestystä odota Suomelta oikeestaan koskaan. Mitä tahansa sinne lähetetään niin pohjamudissa tunnutaan olevan sitä yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Hienoa jos menestytään tietenkin, mutta en sitä odota. Ihan hyvä tää Softengine, Mikon ja Miaun jälkeen oisin tän pistänyt. Ihan oikea top3 siis kuitenkin tänä vuonna UMK:ssa.

T: Euroviisufani, ollut 6 kertaa finaalia paikan päällä katsomassa

Vierailija
15/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule viitsi edes katsoa moista soopaa.

Vierailija
16/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Paras biisi vuosiin. Iso plussa siitä, että noin  nuoret kollit on itse tehneet hienon biisinsä.

Vierailija
17/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä biisissä ei ole tarttuvaa melodiaa. Nyt jos mun pitäis sitä alkaa laulaa, niin en kyllä muistais miten menee. Kaikki muut ehdokkaat muistan kyllä. No kokeillaan nyt tänä vuonna tällä. Kai tää oli huonoista vähiten huono.

Onneksi nyt pääsee jännittämään melodifestivaaleja.

Vierailija
18/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut. Hyvin mahdollista, että kuulen koko biisin ensimmäisen kerran viisujen jälkeen. 

Vierailija
19/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vain olen kyseistä ohjelmaa katsonut enkä nyt muista, millainen se biisi oli, sen vaan muistan että tylsä se(kin) oli, niin kuin kaikki ne muutkin biisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi