Miksei Vastaamon toimitusjohtaja Ville Tapio kommentoi tai pyydä anteeksi?
Psykoterapiakeskus Vastaamon toimitusjohtaja Ville Tapio ei ole kommentoinut asiaa juuri mitenkään medialle. Keskiviikko-aamuna Iltalehdelle sanoi, että ei ole kuullutkaan asiasta. Ville Tapio on kuitenkin vastannut kaikesta yrityksen ohjelmistopuolesta, mukaan lukien tietoturva, jonka on itse kehittänyt ja koodannut. Ihmettelen myös, miksei media ole alkanut hiillostaa Ville Tapiota enemmän. Toimitusjohtajana ja pääosakkaana hän on se vastuunkantaja. Nythän muutaman lausunnon on joutunut antamaan Vastaamon hallituksen pj Kahri, joka on ilmaissut Vastaamon olevan "pahoillaan". Ajatella, että oikein pahoillaan.
Yleensähän onnettomuustapauksissa ja vastaavissa toimitusjohtaja pyytää heti kättelyssä anteeksi, lähettää tiedotteen, suostuu haastatteluihin koska olosuhteet niin velvoittavat... Nyt Ville Tapio luimistelee jossain piilossa äitinsä Nina Tapion (ei se laulaja) kanssa, joka on toinen pääosakas. Aivan äärimmäisen törkeää, noloa ja uhrien hätää vähättelevää toimintaa. Asenne on suorastaan sairas. Toivon, että Vastaamo saa syytteen tässä keississä, kun kaikkien tahojen mukaan yritys on laiminlyönyt tietoturvan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuosta mieleen se poliisiopiston poliisi kenelle laitettiin mikrofoniin mustaa plankkia kun puhui..
Törkeen näköisesti värjätyt kulmakarvat ja muut karvat naamassa!!!
Niin muuten muistuttaa😆😆
Vierailija kirjoitti:
EU:n GDPR-laki on erittäin tiukka ja Vastaamoa odottaa suuret sanktiot mikäli pitää paikkansa, että tiedot oli löperösti suojattu ja että uhreille ei ilmoitettu 72 tunnin kuluessa, kun vuoto huomattiin. Lakimiehet lienevät suositelleet täyttä hiljaisuutta ettei tj kaiva itselleen ja yritykselleen syvempää kuoppaa. EU laki on selkeä ja aiemmin määrätyt sakkorangaistukset huomattavia
Eihän se gdpr auta näitä pulaan joutuneita mitenkään.
Olen samaa mieltä, että Tapiot ihania pappeja Oulunkylässä. Saivat nuoret mukaan toimintaan.
Mulla tulee tuosta mieleen se poliisiopiston poliisi kenelle laitettiin mikrofoniin mustaa plankkia kun puhui..
Törkeen näköisesti värjätyt kulmakarvat ja muut karvat naamassa!!!