Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot PEF-tulokset vaikka ei astmaa? MITÄ IHMETTÄ??

Vierailija
01.02.2014 |

Mistä voisi olla kyse? Minulla on jo toistuvasti mitattu PEF-arvoja, väliä näillä kerroilla on ollut joitakin vuosia. Olen näissä mittauksissa ollut iältäni 25-35 vuotias. Arvot ovat aina olleet huonot, puhallukseni ovat keskimäärin 360-380. Seuraavalla viikolla tehty mittaus avaavan lääkkeen kanssa ei ole ollut oikeastaan lainkaan parempi. Pituutta minulla on 160 cm ja painoa noin 55 kg.

Olen tosi kauan kärsinyt "kurkkulimasta", eli jatkuvasta nieleskelyn tarpeesta koska kurkussa on limaisuutta joka tuntuu nousevan keuhkoputkesta. Välillä jopa hengittäessä tuntuu ikäänkuin keuhkoputkessa olisi "limakupla", eli hengitys ei kulkisi kunnolla ja lima tukkisi keuhkoputkea. Mitään suurempia ysköksiä ei tule eikä minulla ole erityistä nuhaa, poskiontelovaivoja eikä flunssia. Refluksilääkkeistä ei ole ollut apua. En tupakoi, mutta en myöskään harrasta erityisesti liikuntaa. Liikuntaa kun olen harrastanut enemmän, olen kiinnittänyt huomiota siihen että kunnossa ei tapahdu mitään muutosta parempaan.    Haukottelen myös tosi paljon (vaikka en kaiken logiikan mukaan edes voi olla väsynyt, eli vaikka kaksi tuntia heräämisen jälkeen nukuttuani kunnon yöunet). Mistä ihmeestä voisi olla kyse? Keuhkoahtauma vaikka en tupakoi? Astma joka ei vaan reagoi lääkkeeseen?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta voi liittyä lisämunuaisten uupumukseen. Kuten sanoin, kilpirauhasen vajaatoiminta ja se ovat usein jostain syytä yhteydessä havaintojeni mukaan. En ole lääkäri, mutta monia potilastarinoita tunteva vajaatoimintapotilas itse, jolla siis ollut myös lisämunuaishäikkää. Mutta niin lievää, että olen itsehoitanut sitä, tällä hetkellä tuolla Reishillä. Mulla on Four sigma foodsin reishijuomajauhe.

2

Tälläisiä uskomushoitoja tuputtavia henkilöitä ei pitäisi ottaa vakavasti, eikä varsinkaan noudattaa heidän hoitosuosituksiaan, ainakaan vakaviin oireisiin.

Aina ajoittain uskomushoitoja noudattaneita ihmisiä hoidetaan osastoilla, joitakin voidaan auttaa, kaikkia valitettavasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän