Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka suunnittelevat ulkomaille muuttoa?

Vierailija
25.10.2020 |

Olisi kiva kuulla ajatuksia. Itse tulen muuttamaan Ruotsiin miehen luokse. Olemme seurustelleet useamman vuoden. Nyt tämä korona sysäsi viimeistään liikkeelle sen ajatuksen että nyt se täytyy tapahtua.

Elämäntilanteeni muutenkin tulee helpottamaan eli lähtö helpompaa.

Olen iältäni jo yli 40 joten mistään nuoruuden seikkailusta ei ole kyse.

Olen paljon viime vuosina Ruotsissa käynyt ja se on jännä huomata kuinka vahvasti siitä on tullut " toinen kotimaani" :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tack och ädjö!

Vierailija
2/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti lähteä pitkälle työkomennukselle Australiaan jo vuosi sitten, mutta ensin se siirtyi palojen ja nyt sit koronan takia. Toistaiseksi koko projektia ei ole peruttu, Eikä se sinänsä vanhene - mutta voi sekin vielä eteen tulla. Vähän on pettynyt olo. Olen toki asunut siellä aiemminkin, mutta ei se kotimaaksi ole silti vielä päässyt kehittymään. Lähes viisikymppinen minäkin olen, joten mistään nuoruudenseikkailusta ei tässäkään ollut kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun korona-na.tsi-Espanjassa ja mielelläni muuttaisin Ruotsiin täältä terveysterrorismin kehdosta.

Vierailija
4/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, mutta ei ole suunnitelmaa. Ensin täytyy yrittää löytää työ.

Vierailija
5/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ollaan jo. Olen iloinen että lähdin.  Ei näytä hyvältä tilanne enää kotimaassa. 

Vierailija
6/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolassa ollaan oltu jo kuusi vuotta. Täällä kaikki on paremmin kuin vassarinpaskojen täyttämässä Suomessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän