Haluaisin yllättää miehen seksissä
Ollaan kokeilun haluisia seksissä ja haluaisin vähän yllättää. Tahtoisin miehen sidottuna sänkyyn ja siteet silmässä. Kiusaisin jonkun aikaa ja salaa pyytäisin jo asunnossa odottavan naisen mukaan leikkeihin esim. istumaan miehen naamalle ja muuta. Suurin kysymys tässä lienee, että mistä tuollaisen naisen löytää? Ihan tavallisen naisen, mutta mulle ja miehelle ennaltaan tuntemattoman. Ps.kaikki kitisijät, mies ei todella loukkaantuisi vaan sekoaisi kiimasta.
Kommentit (14)
Täälläkin on seksi-palsta erikseen...
paitsi, että tuo on raiskaus miten varmistat naisen taudittomuuden?
Tylsää herutusta. Miehesi pelästyy, seisokki häviää. Hui!
Maksulliset naiset on kuulemma innoissaan kokeilemaan kaikkea uutta, jos vaan rahasta sovitaan.
Minä voi suostua, mutta vain siksi että näen millaiet ihmiset tekee tuollaista.
Kai aiot maksaa minulle? Tod.näk.
Onko mies johtavassa asemassa. Yleensä sellaiset nauttii sitomisesta.
Ei kovin miehekästä minusta. Onko hänellä pieni pili? Tod.näk.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:59"]
Ihanaaaa
Mies55
[/quote]
Ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi miehet innostuu aina kaikesta seksiin liittyvästä pervoilusta? Itse haluan miehen keskittyvän minuun, en halua jakaa huomiota toisen naisen kanssa. Sehän olisi suorastaan häiritsevä turn off.
Toimisiko asetelma käänteisesti, 2 miestä 1 nainen?
N. 38
Mielipiteitä on moneksi. Mä tunnen mieheni, raiskaus sano TÄSSÄ tapauksessa naurettava. En mä halua mitään huoraa vaan tavallisen naisen. Ilman maksua. Onko tosiaan niin, että kolmen kimppa pienellä twistillä on pervoilua? Meillä on oikeasti hyvä seksielämä, saan miehen jakamattoman huomion usein, joten miksei sitä joskus jakaisikin.
Ap.
Hei kaikki mikä tuo nautintoa parisuhteeseen yhteisymmärryksessä on kokeilemisen arvoista. Entäs kaks paria kimpassa?
Mä oon sitä mieltä et kokeilu kannattaa aina!
Yllätäppä vaikka miehes harrastamassa seksiä parhaan ystävättäres kanssa.
Iljettävää