Tammikuu takana,paljon paino tippui juttaillessa?
Kommentit (17)
Lähtö 20.1 paino 88, 7...31.1 se oli 84, 7
:-)
Mulla tippui 4kg viikossa. Uskomatonta! Enkä ole ottanut vielä treeniä mukaan koska olen ollut kipeänä.
Alussa tippui 2 viikossa 3 kg. Sitten sain pahan ahmimiskohtauksen, koska sairastuin flunssaan enkä voinut käydä lenkillä. Tämän seurauksena paino nousi parissa viikossa 5 kg, mutta tästä varmasti paljon turvotustakin. Luulen, että juttailu ei ole aivan mua varten, koska mulla ei maha kestä rahkaa (edes laktoositonta). Myös täysjyvätuotteista menee maha sekaisin. Myöskään pelkästään vihreät vihannekset ei oo mua varren. Tartten myös punaisia vihanneksia ja hedelmiä joka aterialle.
Mikä idea on syödä vain vihreitä vihanneksia? Kai kaloreita tai hiilareita voi tarkkailla ilman värikoodia?
Ekana 3 vko paino putosi yht 6kg mutta nyt viikon jumittanut samassa, en treenaa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:28"]Mikä idea on syödä vain vihreitä vihanneksia? Kai kaloreita tai hiilareita voi tarkkailla ilman värikoodia?
[/quote] Punaisissa on enemmän sokeria, eli hiilareita.
1,6kg tippunut viidessä viikossa ja vatsa ollut kipeä koko ajan. Lopetin dieetin kesken ja paino tippui sen jälkeen 3kg :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:35"]
[/quote]
Olet ilmeisesti mies? Yksikään nainen ei voi painaa noin paljon!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:04"]
[/quote]
[/quote]
En ole ekan kommentin laittaja, mutta Hah, kevyesti voi painaa noin paljon :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:04"]
[/quote]
[/quote]
Ja sinä ilmeisesti olet lapsi, sillä yksikään aikuinen ei voi olla yhtä tietämätön siitä, mitä nainen voi painaa.
näin voihan nainen painaa vaikka 150kg
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 12:21"]
näin voihan nainen painaa vaikka 150kg
[/quote]
Voi, mutta ei kovin kauan. Lähtee pian henki.
Painon arvostelut menee ihan ohi otsikon, menkää toiseen ketjuun miettimään mikä on painava ja mikä ei.
Diettaajille tsemppiä ja pitkää pinnaa, painon lasku on tosilla paljonkin hitaampaa kuin toisilla mutta silti ihan normaali, kukin omaan tyyliin! :)
up