Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi olla totta! Chrome taas!

Vierailija
01.02.2014 |

Nyt ne menny taas muuttamaan Chromea ja jälleen huonompaan suuntaan. Ennen se nappula mistä aukee kirjanmerkit oli jokaisella välilehdellä, nyt vain tyhjällä välilehdellä. Eli jos olen vaikka tallettanut jonkun tv-sarjan jaksoja kirjanmerkkeihin, niin voin avata siihen välilehteen uuden jakson kirjanmerkeistä. Nyt täytyy  avata uusi välilehti ja sitten kirjanmerkit. Haistapa Google paska! Ja sinne teidän plussaanne en ikinä liity enkä tee tiliä youtubeen. Jos tää alkaa mennä tälläseks niin lopetan kohta koko netin käytön. Eiks joku suomalainen yritys nyt iskee tähän markkinarakoon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ei mitään. Sen nappulan saakin näkyviin tuolta asetuksista.

Vierailija
2/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yleensä Chromea kun Firefox on mielestäni kätevämpi (vaikka kaatuu usein...).

Mutta mua taas ärsyttää, kun gmailissa nykyään tili tallentuu automaattisesti siihen niin, että pitää kirjoittaa vaan salasana. No mulla on kaksi sähköpostia jotka tsekkaan peräkkäin ja nyt täytyy aina valita se "manage accounts on this device" ja poistaa se tili, jolle on ensin kirjauduttu jotta pääsee kirjautumaan toiselle! Raivostuttavaa, tietääkö joku miten tuon saa pois?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cromessa on ikävänä puolena se että se lataa päivitykset erikseen kysymättä. Mulla hävisi scrollbareista nuolet ylä- ja alaosasta kun uusimmassa chromen päivityksessä on bugi. Oli pakko asentaa laajennus "Rescroller".