Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup Sinkkuäideille: Miehellä lapsia vai ei?

Vierailija
25.10.2020 |

Saa perustella :)

Gallup Sinkkuäideille: Miehellä lapsia vai ei?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa vastausta ei ole. Toisaalta toisivatko miehen lapset lisää kysymyksiä suhteeseen? Mitä jos en olisi miehen mielestä tarpeeksi hyvä äitipuoli? Tai jos miehen lapset eivät pitäisi minusta? Tai jos lasten äiti aiheuttaisi ongelmia?

Toisaalta taas jos miehellä on lapsia hän osaisi jo valmiiksi tulla lasten kanssa toimeen.

Vierailija
2/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiathan menevät näin:

Minä olen yksinhuoltajaäiti enkä sinkkuäiti.

Harva lapseton mies haluaa vakavaa suhdetta yksinhuoltajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uusperhekuviot helppoja oo

Vierailija
4/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ikäkin vaikuttaa. Pikkulapset usein tykästyvät uuteen ihmiseen jos tämä leikkii heidän kanssa kun taas murrosikäinen voi olla hyvinkin hankala...

Vierailija
5/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää oman asunnon, enkä perustaa sen enempää uusperhettä kuin muuttaa yhteen lapsettomankaan miehen kanssa. Uskon että mies jolla on itselläänkin lapsia, ymmärtää tämän paremmin.

Vierailija
6/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapsettomana joskus yritin seurustella yksinhuoltajanaisen kanssa. Ei siitä mitään tullut erilaisten elämäntilanteiden takia. Samanlainen elämäntilanne yhdistää ihmisiä.

Vierailija
7/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo teini-ikäinen joten kivaa olis jos miehellä olis myös samaa ikäluokkaa, eli ei kauheasti nuorempia. Eikä mielellään montaa. Pikkulapsiarkeen en jaksa enää ryhtyä.

Vierailija
8/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt joku huolisi =D

Vierailija
9/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen lapsettoman miehen (vela) kanssa, olen seurustellut jo pitkään. Itselläni lapsia on kaksi, EN ole yksinhuoltaja. Onhan siinä omat etunsa, että vain minulla on lapsia, mutta ei se ollut itselleni kriteeri aikoinaan. Ei suuntaan tai toiseen. Satuin rakastumaan lapsettomaan mieheen. Saman katon alle muutamme vasta lasteni lennettyä maailmalle. Lähdemme ehkä itsekin maailmalle siinä kohtaa :)

Vierailija
10/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se isyys miehestä aina vastuullista tee eikä lapsettomuus vastuutonta

Vierailija
11/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi, jos miehellä olisi yksi lapsi. Sitten meillä oli molemmilla lapset aikaisemmista suhteista ja voisimme vielä tehdä yhden ”yhteisen” lapsen lisäksi. Perheemme olisi ihana kolmen lapsen perhe.

Vierailija
12/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olisi, jos miehellä olisi yksi lapsi. Sitten meillä oli molemmilla lapset aikaisemmista suhteista ja voisimme vielä tehdä yhden ”yhteisen” lapsen lisäksi. Perheemme olisi ihana kolmen lapsen perhe.

Jos molemmilla olisi jo lapsi, niin olisi ikäänkuin helppoa sujahtaa uusperhe-elämään.

Lapsettoman miehen voisi olla aluksi vaikea tulla mukaan perheeseen. Ja ylipäänsä se, kuinka paljon kehtaisi pyytää osallistumaan lapsen harrastuksiin, kuljetuksiin yms. Tässä tulee vastaan se, että ei se ole kuitenkaan miehen oma lapsi.

Vierailija
13/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aikuisia lapsia.

Vierailija
14/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helppoa vastausta ei ole. Toisaalta toisivatko miehen lapset lisää kysymyksiä suhteeseen? Mitä jos en olisi miehen mielestä tarpeeksi hyvä äitipuoli? Tai jos miehen lapset eivät pitäisi minusta? Tai jos lasten äiti aiheuttaisi ongelmia?

Toisaalta taas jos miehellä on lapsia hän osaisi jo valmiiksi tulla lasten kanssa toimeen.

Ei se välttämättä kerro siitä osaako mies tulla lasten kanssa toimeen, vaikka omia olisikin. Varsinkaan muiden lasten kanssa.

Vierailija
15/15 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saa olla aikuisia lapsia. Tai murkkuikäisiä. Jos on hankala exä, joka ei hoida lasten hoidosta ja asioista omaa osuutta, niin en jää katselemaan. Tai lapsella ei ole käytöstapoja, niin en katsele. Jokainen voi hoitaa pienet pilttinsä yksin. Vain miestä voin kyllä tapailla, kun lapset ei ole hänen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi