Mies, voisitko kuvitella seurustelevasi yli 169cm hongakolistajanaisen kanssa
Kommentit (23)
Sopivan pikkuinen <3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ennemminkin "asennevamma" on naisilla, joille itseä lyhyempi mies ei kelpaa. Ja 170 cm nainen ei todellakaan ole hongankolistaja.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Itse 187, vaimo n. 180 pitkä. Mikä tuossa pituudessa on niin iso juttu?
Olet piilohomo.
Eikö ap tajua, että tietyissä piireissä 169 on naurettavan lyhyt. Ei läpäise seulaa läheskään.
Naisten keskipituus Suomessa on palttiarallaa 167 cm ja miesten keskipituus palttiarallaa 180 cm. Ovatko 182 cm miehetkin "hongankolistajia"? Mitä itse kysymykseen tulee, niin en pystyisi. Tosin en pystyisi seurustelemaan lyhyemmänkään naisen, enkä myöskään miehen tai muun sukupuolisen kanssa, sillä en pidä ihmisistä kovinkaan paljoa, enkä mielelläni vietä aikaani heidän seurassaan.
t: hongankolistaja182cm
Olen 185cm ja olen seurustellut aikanaan 187cm pitkän naisen kanssa.
Taidat olla lyhyt mies 😁. Olen 171cm. Aina olen miehiä löytänyt. Jos sua helpottaa, niin en minäkään viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä.
Mitä? 😂 Mä oon 168cm, ja mielestäni pätkä.
Pituus ei haittaa, mutta honkien kolistelu ei ainakaan kanuunassa oikein nappaa.
Olen 190 cm mies ja enimmäispituus mun muijille on 160. Joku 150 on aika optimi, painoa enintään 50kg.
Oman tyttären luokalla melkein kaikki nuoret tuntuvat olevan vähintäänkin tuon pituisia. Ysiluokkalaisista kyse. Muutama tyttö on myös yli 180cm. Nuoret naiset on nykyään pidempiä, itse muistan että minua pidettiin nuorena pitkänä vaikka olen vain 167cm.
Kukaan mies ei halua seurustella mallien tai missien kanssa 😂 kyllä kumppanin täytyy olla kunnon tappijalka, että kelpaa miehelle.
Aloitus kertoo vain ap:n pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Itse 187, vaimo n. 180 pitkä. Mikä tuossa pituudessa on niin iso juttu?
Olet piilohomo.
No mitä sitten?
Vähän köykäinen tuntomerkkiluettelo. Yhtä helppoa olisi vastata samoin tein kysymykseen: Osaatko ajaa punaisella kulkuneuvolla?
En minäkään ap sinua ottaisi.
Kimpikin siis voittaa. Eikö ole kiva?
T. 171 cm
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei halua seurustella mallien tai missien kanssa 😂 kyllä kumppanin täytyy olla kunnon tappijalka, että kelpaa miehelle.
Itse en kyllä ymmärrä miks noilla markkinoilla pitää olla pitkä. Lyhyet naiset ovat just ihania.
Ex 155cm, oli siinä rajoilla että oliko vähän häiritsevä pituus. Nykyinen vähän yli 170cm kai eli pystyisin. Selkeästi pidempi olen edelleen ja joudun välillä ottamaan tavaroita korkealta tmv.
Itse 185cm .