Mistä johtuu ,että isohkot rehevät naiset on parasta sänkyseuraa ?
Kommentit (37)
varmaan isoista rinnoista ja isosta takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että tällaisen väitteen lausuja on itse rehevä ja isohko nainen.
Mikäs tutkimus se olikaan, jossa todettiin, että naisen vyötärön kapeus korreloi suoraan miehen orgasmin voimakkuuden kanssa? Eli mitä kapeampi vyötärö sen suurempi nautinto. Hmm... eiköhän se löydy googlettamalla.
Tuo on kyllä potaskaa. Minulla oli kapealanteinen nainen ja kalu meni monesti puuduksiin enkä saanut kunnon orgasmia. Toista on isoperseisten tai lantioisten kanssa. Niiden kanssa saa kunnon orgasmin. Varsinkin hyvännäköisten ja isorintaisten. Tietenkin isolla kalulla on myös syytä naisen nautintoon mutta pääasia miten sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:00"]
Panin kerran sellaista pulkkanarua ja pakko sanoa että se oli sellaista kun olis laudassa olevaan oksan reikään munansa työntänyt.. tukevampi nainen on ihanan pehmeä myös omaa ihoa vasten.
osuvasti sanottu !!!
Sama juttu. Olin kerran anorektikon kanssa jolla oli -a kupin rinnat. En saanut kalua heti edes pystyyn sen takia, koska nainen oli niin olemattoman kuiva. Pehmeä ja lihava nainen jolla on isot C-E-kupin rinnat on paras.
Kun tiedostaa olevansa epätäydellinen ja on OK asian kanssa, voi keskittyä nauttimaan, viis siitä miltä näyttää.
Koska he ovat nautiskelijoita kaikin puolin.
Aika ilkeitä kommenteja seassa. Miksi pitää valita pulkkanaru, jos se ei kiinnosta? Onko se panemaan pääseminen niin tärkeää, että voi panna omien sanojensa mukaan oksanreikäänkin? Ihmettelen, miten joku voi halveksia sänkykaveriaan noin?
Oikeasti ne on huonointa mahdollista sänkyseuraa. Ainoa plussa tulee helppoudesta.
Väite sopii vanhempiin naisiin, mutta alle 30v tuo ei päde.
30bmi asti homma toimii, sitten alkaa olemaan rannalle ajautunut valas jonka eviä pitää käännellä löytääkseen sopivan asennon ja kaiken saa tehdä itse. Kokemusta 120 ja 140 kiloisista ja ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen laihduttaja, tyytymätön nainen välttelee myös seksiä hyvän ruuan lisäksi. Aina on jotain jossain vialla ja petipuuhissakin pitää varoa, ettei mikään kohta riipu tai roiku. Miten tuollainen nirppa voisi olla hehkeää seuraa petissäkään?
MIksi kuvitellaan, että hoikat ovat automaattisesti ikuisia laihduttajia, ja aina naama norsunvitulla? Useimpien hoikkien kohdalla riittää, ettei tunge naamaansa ihan kaikkea mahdollista shaissea, ja harrastaa hyötyliikuntaa, kuten esim. sitä seksiä.
MInä olen hoikka, ja pidän hyvästä ruuasta melkein yhtä paljon kuin pidän seksistä. Eikä todellakaan tarvitse ressata, että missä asennossa näytän hyvältä, kun näytän hyvältä ihan kaikissa asennoissa.
Ja btw, se että on hoikka, ei tarkoita anoreksiaa. Eikä esim. rinnattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen laihduttaja, tyytymätön nainen välttelee myös seksiä hyvän ruuan lisäksi. Aina on jotain jossain vialla ja petipuuhissakin pitää varoa, ettei mikään kohta riipu tai roiku. Miten tuollainen nirppa voisi olla hehkeää seuraa petissäkään?
MIksi kuvitellaan, että hoikat ovat automaattisesti ikuisia laihduttajia, ja aina naama norsunvitulla? Useimpien hoikkien kohdalla riittää, ettei tunge naamaansa ihan kaikkea mahdollista shaissea, ja harrastaa hyötyliikuntaa, kuten esim. sitä seksiä.
MInä olen hoikka, ja pidän hyvästä ruuasta melkein yhtä paljon kuin pidän seksistä. Eikä todellakaan tarvitse ressata, että missä asennossa näytän hyvältä, kun näytän hyvältä ihan kaikissa asennoissa.
Oletpa aggressiivinen. Lääkkeeksi munaa tai suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:00"]
Panin kerran sellaista pulkkanarua ja pakko sanoa että se oli sellaista kun olis laudassa olevaan oksan reikään munansa työntänyt.. tukevampi nainen on ihanan pehmeä myös omaa ihoa vasten.osuvasti sanottu !!!
Sama juttu. Olin kerran anorektikon kanssa jolla oli -a kupin rinnat. En saanut kalua heti edes pystyyn sen takia, koska nainen oli niin olemattoman kuiva. Pehmeä ja lihava nainen jolla on isot C-E-kupin rinnat on paras.
Siinä vasta sankari. Mikä pakko oli mennä sänkyyn naisen kanssa, joka ei kiihota? Et ilmeisesti voi valita. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa aggressiivinen. Lääkkeeksi munaa tai suklaata.
Kiitos huolenpidosta, molempia ehdottamiasi lääkkeitä nautin viimeksi eilen. MIkä kirjoituksessani oli aggressiivista?
Olen bi-nainen ja paras naispuolinen seksikumppanini oli pyöreä, varmaan 170/80 jos arvoin yhtään oikein. En usko hänen taitojensa liittyvän mitenkään hänen rasvojen määrään, hän oli hyvä niistä huolimatta ei niiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit eivät halua ottaa vastuuta omasta terveydestään, joten he ovat keksineet myytin, että laihana pysyminen on lähes mahdotonta ja että sen tehdäkseen täytyy käyttää kaikki aikansa ja energiansa siihen. Tämän takia he ajattelevat, että laihana pysyminen ei ole sen arvoista ja käyttävät tätä perusteena lihavana pysymiselle.
Olen pyöreähkö nainen ja kuunaan en ole harrastanut huonoa seksiä. Näkemykseni on, että tämä asia korreloi vaa'an näkymän kanssa.