Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko chatti pettämistä?

Vierailija
01.02.2014 |

Onko se teistä pettämistä, jos miehesi chattaa naisten kanssa netissä? Ja lähettää itsestään puolialastomia kuvia esim. rintakehä paljaana tai makaa sängyllä hymyillen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä ei voi tehdä puolisonsa nähden, on pettämistä.

Vierailija
22/25 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 16:32"]

Entä jos chattiseksiä harrastaa tutun kanssa? Muuttuuko sitten pettämiseksi esim. kutosen mielestä?

[/quote]

Mistä tiedän, että kyseessä on tuttu? Eihän me tehdä muuta kuin harrastetaan anonyymisti nettiseksiä.

6

[/quote]

Itseäni ajattelin... En ole harrastanut chattiseksiä, mutta haluaisin... Ongelma se, että kyseessä on tuttu tyyppi, jonka kanssa muuten chättään paljon -> omasta mielestäni chattiseksi tämän kanssa olisi enemmän pettämisen kaltaista.

[/quote]

No eihän tuollaisten kanssa harrasteta chattiseksiä. Chateissa on muutenkin miehiä pilvin pimein, valitset sieltä sellaisen, jonka kanssa juttu sujuu. Ei sitä chattiseksiä harrasteta kenenkään tuttujen tai nettituttujen kanssa.

6

[/quote]

Siis miksei tuttujen kanssa? Ei mua chattiseksi houkuta mitenkään noin yleisesti, vaan tämän yhden tutun miehen kanssa. Esteenä vaan se, että en puolisoani halua pettää kuitenkaan :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän kahden vaiheilla. Tyttöystäväni tekee OF sisältöä ja tiedän hänen ainakin myyneen topless kuvia ja ladanneen joitain myös OFään. Lisäksi hän mielestäni salailee minulta näitä eikä näytä esimerkiksi keskusteluja minulle. Nyt olen saanut kiertoteitse selville, että hän myy myös rohkeampaa sisältöä kuten kuvia jossa hän näyttää kaiken vahinaa myöden lisämaksusta. Onko tämä pettämistä vai täytyykö minun vain hyväksyä, että hän on tälläinen avoimempi tapaus eikä hän itseään voi muuttaa.

Vierailija
24/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuota edes kysyä ap?! Tyhmä oot, jos et jo tajua: pettämistä mikä pettämistä.

Vierailija
25/25 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sekaisin ihmiset on🤪 siis myydään pildee ym. joillekin nasse-sedille😂😂😂 ja joku poitsukaveri vielä ketjussa kyselee et onkohan pettämistä ja pitääkö hyväksyä??

Tsiisus, miten urpoja😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi