Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi poistit Facebook-tilisi?

Vierailija
01.02.2014 |

Harkinnut omien tunnusten poistamista, koska koko paikka on turha!!

Näkisin mieluummin tutut ja kaverit kasvotusten ja sitä rataa, kuin tuolla naamakirjassa pikaisesti kuulumiset kysyen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin facessa 2007-2013. Alkoi tuntua siltä, että tämä on nähty.

Vierailija
2/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi olla ahdistavaa, kun kaveripyyntöjä sateli työkavereilta, asiakkailta jne ja jos ei hyväksynyt niitä, syyteltiin, jao hyväksyi ja piilotti juttuja, syyteltiin...

Kun kysyi kuulumisia, oli vastaus "Tapahtui yks hauska juttu, kirjoitin sen facebookiin, lue sieltä".

Facebook teki profiilistani kaksi kertaa julkisen ja poisti kaikki rajaukset. Ei mulla siellä mitään salaista ollut, mutta periaatteesta tuo ärsytti kovasti.

Työkaverit valitteli töistä julkisesti, haukkui työnantajaa ja kun en halunnut kirjoittaa tuollaisia asioita vaikka olinkin samaa mieltä, olin työnantajan kätyri.

Pisteenä iin päälle exä alkoi stalkkaamaan sitä kautta, mwillä yhteisiä tuttuja, niin käytti näitä hyväkseen ja lähetteli sitten sairaita viestejä.

En saanut mitään hyvää enää, mutta sitäkin enemmän pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä. Jaksaisi enää pitkittää vain tehdä päätös, voihan olla että "kadun", mutta luulenpa vain, että se olisi vain helpotus...

Vierailija
4/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain eräältä herralta jopa huudot, kun en hyväksynyt hänen kaveripyyntöään. En halunnut pitää siellä sellaisia ihmisiä ketä en tunne. Toisten päivitykset ja provoaminen alkoi ärsyttämään, sekä siellä oli kavereita joita yksinkertaisesti ei voinut poistaa tms. kun he olisivat kuulleet siitä muualta. Elämä on paljon parempaa ilman. Jos joku kaverini tulee vastaan niin voin häneltä kysyä kuulumisia, jos itseäni kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän