Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun joku kehuu lastasi kauniiksi,

Vierailija
01.02.2014 |

Miten reagoit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntelen. Mä en ensin osannut sanoa, onko lapseni oikeasti kaunis vai pelkästään minun mielestäni suloinen, mutta kun kehuja on tullut niin paljon, olen siitä päätellyt, että varmasti sitten on niin.

Vierailija
2/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän asian, sillä olen ihan samaa mieltä. Lisään myös samalla jonkin muun häntä kuvaavan positiivisen asian, esim. kuinka hyvä hän on kertoilemaan tarinoita, tai kuinka taitavasti hän osaa ajaa pyörää ilman apurattaita.

En halua, että lapseni minäkuva ja itsetunto rakentuu pelkästään hänen kauniin ulkonäkönsä varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut usein, että onpa tyttö äitinsä näköinen:) No tietääkseni en ihan susiruma ole, mutta toivottavasti nuo ovat olleet sellaisia positiivisia heittoja:)

Vierailija
4/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, kiitos niin minustakin. 

Vierailija
5/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, niin minustakin. Ei ole äitiinsä tullut.

Vierailija
6/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:30"]Kiitos, niin minustakin. Ei ole äitiinsä tullut.

[/quote]

Siinä vaiheessa kiusallinen hetki kun sanojan pitää joko olla kiusallisena hiljaa, sanoa "totta ei olekaan" tai valehdella kun ei muutakaan kehtaa.

Vierailija
7/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan se nätti". Enkä tee sen isompaa haloota asiasta. Minulle on ihan se ja sama, minkä näköinen lapseni on. Kiusallista, jos kauneinta lasta hehkutetaan jotenkin enemmän.

Vierailija
8/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:48"]

"Onhan se nätti". Enkä tee sen isompaa haloota asiasta. Minulle on ihan se ja sama, minkä näköinen lapseni on. Kiusallista, jos kauneinta lasta hehkutetaan jotenkin enemmän.

[/quote]

Sinulle on ihan sama miltä lapsesi näyttää, lapsellesi ei. Valitettavasti tämä maailma on mennyt siihen suuntaan, että kauniilla/komealla ulkonäöllä on huomattavaa merkitystä elämässä menestymiselle. En kiellä, ettei älykkyydellä, koulutuksella, ym. ole merkitystä mutta esim. tilanteessa josa on kaksi yhtä pätevää työnhakijaa (kokemus+koulutus) yleensä se viehättävämmän näköinen saa sen työpaikan. Samoin kaikki haluaa olla komean kundin/kauniin tytön kaveri, nämä saavat helposti kumppaneita, jne, jne. Ulkonäöllä on merkitystä - en pidä itsekään tätä  hyvänä asiana, mutta näin se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi