Hahahaha! Nyt iltalehti vaatii jo tunnistautumista, että voi lukea artikkelin. Aiemmin on silloin tällöin vaatinut kirjautumista kommenttien lukemiseen
En todellakaan rekisteröidy. Laittakoot puolestani vaikka koko iltalehden ainoastaan rekisteröityneille, sillä kyllä minä pärjään ilman iltalehteä ja tällä menolla en kyseiselle saitille enää kovin montaa kertaa aio suunnistaakaan.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ca2246a3-aff4-4b2a-8aca-bb17c…
Tuon meinasin lukea, mutta olkoot.
Kommentit (29)
No joo, voin jättää lukemattakin. Mulla ei auennut tuo linkkikään.
Huvikseni olen kyllä iltapäivä lehtiä aika paljonkin lukenut, mutta on niin poliittisesti sitoutuneita vaikka muuta virallisesti väitetään että ei haittaa jos jäävät lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Iltakehden kommenteilla on persujen kokoontumisajot ja muut hörhöt. Ei haittaa mikään maksumuuri tai rekisteröityminen.
Yleensäkin persuilla ja muilla isänmaallisilla on yliedustus kaikkialla netissä, paitsi jossain tyyliin hesarissa ja uuninpankkopenskan sivuilla, joista väärämieliset kommentaattorit on ajettu sensuurín avulla fiksummille sivuille.
Mulle aukeaa ihan normaalisti. Hahahaha!
Mikä siinä rekisteröitymisessä on niin hirveätä?
Ei siihen oikeaa nimeä tarvitse antaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä rekisteröitymisessä on niin hirveätä?
Ei siihen oikeaa nimeä tarvitse antaa
Periaate itselläni. Miksi sinne muka pitäisi yhtäkkiä kirjautua, kun kaikki nämä vuodet on pärjätty ilmankin? Mikä koira tuossa on haudattuna?
Ap
Mä en mene enää edes semmoisille sivuille joissa ei ole mahdollisuutta hylätä kaikki evästeet. Vauvapalstallahan kysymys on että hyväksy kaikki, tai hylkää kaikki. Siksi helppo käyttää.
En enää lue Iltalehteä enkä Iltasanomia. Niiden pääartikkelit ovat joistakin yhdentekevistä julkkistyrkyistä, jotka esittelevät tiszivakoaan tai takapuoltaan, tai valkopesevät taustaansa.
Tajusin myös, että jos luin ip-lehtiä, minulle tuli epämääräinen ahdistunut olo. Ratkaisu: en lue roskalehtiä enkä ahdistu tuosta moskasta enää.
Ne kommentit voi lukea kirjautumattakin. Riittää kun käytät jotain lisäosaa estämään sen overlayn joka suttaa tekstit lukukelvottomaksi. Vaihtoehtoisesti voit copypasteta kommenttitekstit jonnekin lukukelpoiseen muotoon.