Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahahaha! Nyt iltalehti vaatii jo tunnistautumista, että voi lukea artikkelin. Aiemmin on silloin tällöin vaatinut kirjautumista kommenttien lukemiseen

Vierailija
25.10.2020 |

En todellakaan rekisteröidy. Laittakoot puolestani vaikka koko iltalehden ainoastaan rekisteröityneille, sillä kyllä minä pärjään ilman iltalehteä ja tällä menolla en kyseiselle saitille enää kovin montaa kertaa aio suunnistaakaan.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ca2246a3-aff4-4b2a-8aca-bb17c…

Tuon meinasin lukea, mutta olkoot.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kommentit voi lukea kirjautumattakin. Riittää kun käytät jotain lisäosaa estämään sen overlayn joka suttaa tekstit lukukelvottomaksi. Vaihtoehtoisesti voit copypasteta kommenttitekstit jonnekin lukukelpoiseen muotoon.

Vierailija
22/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, voin jättää lukemattakin. Mulla ei auennut tuo linkkikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni olen kyllä iltapäivä lehtiä aika paljonkin lukenut, mutta on niin poliittisesti sitoutuneita vaikka muuta virallisesti väitetään että ei haittaa jos jäävät lukematta.

Vierailija
24/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltakehden kommenteilla on persujen kokoontumisajot ja muut hörhöt. Ei haittaa mikään maksumuuri tai rekisteröityminen.

Yleensäkin persuilla ja muilla isänmaallisilla on yliedustus kaikkialla netissä, paitsi jossain tyyliin hesarissa ja uuninpankkopenskan sivuilla, joista väärämieliset kommentaattorit on ajettu sensuurín avulla fiksummille sivuille.

Vierailija
25/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aukeaa ihan normaalisti. Hahahaha!

Vierailija
26/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä rekisteröitymisessä on niin hirveätä?

Ei siihen oikeaa nimeä tarvitse antaa

Vierailija
27/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä rekisteröitymisessä on niin hirveätä?

Ei siihen oikeaa nimeä tarvitse antaa

Periaate itselläni. Miksi sinne muka pitäisi yhtäkkiä kirjautua, kun kaikki nämä vuodet on pärjätty ilmankin? Mikä koira tuossa on haudattuna?

Ap

Vierailija
28/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene enää edes semmoisille sivuille joissa ei ole mahdollisuutta hylätä kaikki evästeet. Vauvapalstallahan kysymys on että hyväksy kaikki, tai hylkää kaikki. Siksi helppo käyttää.

Vierailija
29/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lue Iltalehteä enkä Iltasanomia. Niiden pääartikkelit ovat joistakin yhdentekevistä julkkistyrkyistä, jotka esittelevät tiszivakoaan tai takapuoltaan, tai valkopesevät taustaansa.

Tajusin myös, että jos luin ip-lehtiä, minulle tuli epämääräinen ahdistunut olo. Ratkaisu: en lue roskalehtiä enkä ahdistu tuosta moskasta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi