Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen Kamalan kateellinen rikkaille, jotka asuvat Kaartinkaupungissa ja Ullanlinnassa!

Vierailija
25.10.2020 |

Miehen tuttavalla on yli 200 m2 kämppä sisustettu itämaisilla matoilla ja disainilla, auto seisoo lämpimässä parkkihallissa pysyväissopimuksella, eikä lapset hengaile jengeissä vaan käy hyviä kouluja. Ja heillä on kakkosasunto Turun saaristossa ja varaa kotisiivoukseen vaikka vaimo on kotona!

Nyt neuvoja kiltit muten en kuole tähän vitutukseen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen niille joilla on uusi Rolls-Royce Phantom, mutta Suomessa ei ole yhtään tällaista ihmistä....

Vierailija
2/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen hyvännäköisille ja hyvin säilyneille 40+ naisille, jotka on hoikkia ja tyylikkäitä. Heillä on varaa pitää huolta itsestään niin henkisesti kuin ulkonäön ja kunnonkin puolesta.

Itse olen köyhä ylipainoinen ja homssuinen ja onhan mulla mt-historiaakin vaikkei siihen saa hoitoa.

Surettaa ja kadehdittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku, jolla on jotain enemmän kuin sinulla, mutta maailma on myös täynnä ihmisiä, joilla on paljon vähemmän kuin sinulla. Ajatteles, että maailmassa on miljoonia ihmisiä, joilla ei koko elämänsä aikana ole omaa sänkyä tai kotiovea. Lopeta vertaaminen ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
4/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on joku, jolla on jotain enemmän kuin sinulla, mutta maailma on myös täynnä ihmisiä, joilla on paljon vähemmän kuin sinulla. Ajatteles, että maailmassa on miljoonia ihmisiä, joilla ei koko elämänsä aikana ole omaa sänkyä tai kotiovea. Lopeta vertaaminen ja elä omaa elämääsi.

Kun nämä rikkaat kuuluu mun elämään ja jatkuvasti esim mies vertailee heidän hienoja koteja meidän rivarinpätkään esmes “miten niillä on niin siistiä ja meillä sotkuista?” tai “mä teen kahta duunia ja sä et voi hoitaa kotia ja lapsia kunnolla?”

Ap

Vierailija
5/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä rikkaat kuuluu mun elämään ja jatkuvasti esim mies vertailee heidän hienoja koteja meidän rivarinpätkään esmes “miten niillä on niin siistiä ja meillä sotkuista?” tai “mä teen kahta duunia ja sä et voi hoitaa kotia ja lapsia kunnolla?”

Ap

Tuollaiset ihmiset kuuluu koittaa saada elämästä pois. Ja kuten huomaat - eihän tuossa mitään kadehdittavaa edes ole. Puitteet voi olla tuttavallasi komeat, mutta pikkusieluisuus ilmeisen vahva. 

Vierailija
6/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuollaiset ihmiset kuuluu koittaa saada elämästä pois. Ja kuten huomaat - eihän tuossa mitään kadehdittavaa edes ole. Puitteet voi olla tuttavallasi komeat, mutta pikkusieluisuus ilmeisen vahva. 

Siis toi oli MINUN mies, joka noi sanoi :(

Ap

Vierailija
7/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis toi oli MINUN mies, joka noi sanoi :(

Ap

Olen suunnattoman pahoillani! Ihan kauhea tilanne sinulla. Täysin inhimillisistä syistä projisoit tällä hetkellä, ja kuvittelet että ongelma on omaisuuden puute. Oikea ongelma on kuitenkin sinun miehesi. Tuo on äärimmäistä julmaa henkistä väkivaltaa, jota hän harjoittaa sinua kohtaan.

Jos voittaisitte lotossa, ja saisitte sen ison asunnon Ullanlinnasta, huvilan Turusta ja kodinhoitajan - ei se mollaus siitä mihinkään häviä. Vain muuttuu. Tapoja keksii aina. Esimerkiksi miksi tuolla naapurin rouvalla on noin kiinteä takapuoli mutta sulla noin löysä. Miksi kollega näyttää nelikymppisenäkin seksikkäältä, mutta sinä jo rupsahtaneelta.

Voimia tulevaan. Pidä puolesi, älä anna kohdella itseäsi kuin kasaa saastaa. Sinä olet arvokas ja hieno ihminen, asuit sitten vuokrayksiössä tai omassa kattohuoneistossa Eirassa. 

Vierailija
8/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jotenkin kuin varkain saatiin taas projisoitua ongelma mieheen, joka siis ilmeisesti tekee kahta duunia ja ap ei yhtään. Ja kehtaa vielä odottaa, että kotona vallitsisi jonkinlainen järjestys ja siisteys. Oletan, että ap:lle mieluisampaa ajanvietettä päivisin onkin vauvapalstalla ja somessa lojuminen sohvannurkasta käsin.

Vierailija
9/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Tai sitten ala tekemään töitä niin perkuleesti että itse pääset samaan, mutta näinköhän olisit onnellinen, aina löytyy joku jolla on mielstäsi enemmän ja paremmin.

Pointti: ole onnellinen asioista jotka sinulla on, kun surkuttelet mitä sinulla ei ole

Vierailija
10/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta säkin jotain kivaa ittelles.

Vierailija
11/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä ihmiset ovat varallisuutensa ansainneet. Omalla yrittämisellään ja kovalla työllään, vai perimällä?

Voisi kai sen rivarinpätkänkin siistinä pitää, vai mikä sen estää, jos etenkin on kotona.

Kotisiivoukseen muuten tuntuu olevan varaa aika monella. Isossa kämpässä se voi olla tarpeenkin ja varakkailla on varaa maksaa useasta tunnista. Köyhemmilläkin voi välillä olla varaa maksa pienen kämpän siivoukseen kuluvasta suhteellisen lyhyestä ajasta.

Vierailija
12/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintörahoilla?

Vierailija
13/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin töissä Ullanlinnassa. Minulla oli asiakkaana nainen, jonka vanhemmat oli varakkaita, nainen asui omistusasunnossa siellä. Oli tyylikäs ja huoliteltu muuten. Hän oli ihan kuin aikuinen pissis, odotti vaan että vanhemmilta aina tulee hänelle rahaa tilille. Rahat oli välillä loppu, ei pystynyt maksamaan asioidessaan.

Minua ei todellakaan käynyt kateeksi!

Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.