auttakaa!
Olen 15-vuotias tyttö ja kaipaisin kovasti rahaa. Vanhemmat ei anna mitään muuta kuin15e kuukaudessa ja haluaisin ostaa iphonen ja vaateita miten voin tienata?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:14"]Itse olen kustannut pojalle lukion, vaatteet, puhelimen, sun muut pelit ja vehkeet.En ole isotuloinen.
[/quote]
Mutta äitini on tosi tiukka rahojen suhtten. Tiedän että se malsaisi lukion kirjat. Mutta haluaisin ostaa paljon muuta
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:12"]En usko, että saat puhelinmarkkinointitöitä.
[/quote]
Miksi en saisi?
[/quote]
Ikäsi takia. Ja jos saisit, et välttämättä pääsisi tienesteille, koska puhelintyöstä ei makseta sen perusteella, miten paljon olet töissä, vaan sen perusteella, miten paljon saat tulosta aikaiseksi.
[/quote]
Ikäraja on 15v
Onko sinulla jokin kiinnostava harrastus? Mikäli on, ryhdy bloggariksi.
Opettele myös kirjoittamaan suomea kunnolla. Sitä taitoa tarvitset kaikissa töissä.
Okei, tämä olikin sitten keksitty juttu, tosin olisi voinut olla tosikin, mutta eipä ollut. Älkää jatkako enää tähän kirjoittamista, siitä ei ole hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:25"]Onko sinulla jokin kiinnostava harrastus? Mikäli on, ryhdy bloggariksi.
Opettele myös kirjoittamaan suomea kunnolla. Sitä taitoa tarvitset kaikissa töissä.
[/quote]
Väitätkö, sitä että en osaisi kirjoittaa?
Ala jakaa mainoksia. On kovaa hommaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:25"]Onko sinulla jokin kiinnostava harrastus? Mikäli on, ryhdy bloggariksi.
[/quote]
Väitätkö, sitä että en osaisi kirjoittaa?
[/quote]
Sinusta en tiedä, mutta tämän ketjun aloittanut "15-vuotias" ei ainakaan osaa kirjoittaa suomea. Maahanmuuttaja-/white trash-tausta sieltä kuultelee.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:14"]
Itse olen kustannut pojalle lukion, vaatteet, puhelimen, sun muut pelit ja vehkeet.En ole isotuloinen.
[/quote]Kotitöitä ei tarvitse tehdä, koulun täytyy sujua hyvin.