Nainen! Miten panostat seksiin, eli mitä teet saadaksesi sitä?
Tai toisin sanoen, miten viettelet miehesi? Vai onko niin, ettei av-mammojen tarvitse miettiä moisia, koska mies on aika kimpussa? ;)
Kommentit (43)
No minun ei ainakaan tarvitse vietellä mitenkään :D mies on aina kimpussa :) ikää 21 :) lapsia 1 :)
En mitään. Seksiä on enemmän kuin haluaisin.
En tarvitse mitään tehdä, mies on aina kimpussa... Vaikka pukeutuisin pelkkiin collegehousuihin ja t-paitaan, ja olisi likainen tukka eikä meikkinä naamassa.
31v, 2 lasta.
No hitto. Meillä tilanne on nyt se, että jotain pitäisi keksiä. Mies oli kimpussa ihan tarpeeksi ennen lapsia, mutta ei todellakaan enää. Ja on itse sanonut, että nyt olis vähitellen mun vuoro alkaa jotenkin panostaa asiaan, jotta innostaisi.
ap
jos on muutenkin hyvä olo, niin seksi tulee ihan luontojaan.
eli sitä hyvää oloa ensin: onko se toisen hemmottelua
(hemmo, vie roskat!), ruokaa vai mitä.
Viahtaisin mielelläni paikkaa sun knassas ap =) Itse olen sanonut miehelle että olisi ihan kivaa jos hän antaisi minun tehdä aloitteen ja vietellä hänet, mutta että nyt kun hän on yhtä kiinnostunut ja kiimainen näyttäisin sit miltä tahansa, niin ei tule myöskään panostettua mitenkään siihen hommaan... Vaikka omat halut olisi ihan eri luokkaa jos joutu näkemäänkin vähän vaivaa "saamisen" eteen =)
Ennen vanhaan (ennen lapsia) saatoin esim siivota niin että olin pukeutunut minihameeseen ja johonkin toppiin, mutta olin jättänyt pikkarit pois joten tuli vilauteltua vähän samalla kun siivosi.. varsinkin jos piti jotain nostaa lattialta jne....
Tai houkutteli miestä mukaan suihkuun, pussailtiin ja halailtiin siinä, ehkä vähän suuseksiä ja sitten joko säänkyyn pidemmän kaavan mukaan jatkamaan, tai pikaiset suihkussa.
En tee mitään ja mies on aina kimpussa, mutta onneks suurimmaksi osaksi pääsen tilanteesta pois jollain verukkeella. Seksi ei vii vähemp kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:29"]
[/quote] Kyllä minulle seksi maistuu, vaikka olisi huono olo. Paremmaksi sillä muuttuu pian olo.
Mutta olenkin mies. Eikä vaimo panosta mitenkään seksiä saadakseen. Enemmänkin keskittyy jarruttamaan minun halujani.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:25"]
No hitto. Meillä tilanne on nyt se, että jotain pitäisi keksiä. Mies oli kimpussa ihan tarpeeksi ennen lapsia, mutta ei todellakaan enää. Ja on itse sanonut, että nyt olis vähitellen mun vuoro alkaa jotenkin panostaa asiaan, jotta innostaisi.
ap
[/quote]
Minusta miehesi on oikeassa. Ei kaikkea voi kaataa miehen päälle. Miksi miehen pitäisi olla aina viettelijä, tyydyttäjä (se joka pääosin joutuu kummankin nautinnon tarjoamaan) ja nussija?
Mieskin haluaa että hänet veitellään, että nainen vaihteeksi hoitaa kummankin nautinnon ja jopa että nainen hoitaa nussimisen. Usko tai älä niin miehetkin on ihmisiä.
Ei ole varmaankaan aina mukavaa olla se jolta odotetaan että tekee kaiken ja sitten ehkä saa itse vielä hankkia oman nautinnon siihen päälle. Joskus on kiva olla se jolle tehdään eikä aina se joka tekee
Mieheni on aina valmis mutta silti viettelen häntä hyvällä ruoalla ja hieronnalla.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:29"]
[/quote]
Ei kyllä tule. Kyllä toisen pitää tehdä aina aloite. Miksi miehen pitäisi aina olla se joka tekee aloitteen?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:33"]
En tee mitään ja mies on aina kimpussa, mutta onneks suurimmaksi osaksi pääsen tilanteesta pois jollain verukkeella. Seksi ei vii vähemp kiinnostaa.
[/quote]
Miksi olet sellaisen miehen kanssa jonka kanssa et halua seksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä
Omaa miestä ei seksi enää kiinnosta, mutta muut miehet kyllä ovat kiinnostuneita. Ei kai tämä ideaali tilanne ole, mutta näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:42"]
[/quote]
Miksi olet sellaisen miehen kanssa jonka kanssa et halua seksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä
[/quote]Jos naista ei kiinnosta seksi oikein kenenkään kanssa, hankkii se silti yleensä miehen. Ehkä haluaa vain niitä lapsia ja kumppanin. Miehet sitten kärvistelee pallit sinisenä näiden kanssa, kun papin aamenen ja lasten syntymisen jälkeen nainen on saanut haluamansa ja laittaa jalat ristiin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:33"]En tee mitään ja mies on aina kimpussa, mutta onneks suurimmaksi osaksi pääsen tilanteesta pois jollain verukkeella. Seksi ei vii vähemp kiinnostaa.
[/quote]
Näin omakin vaimo vastaisi. Paitsi, että en ole enää hänen kimpussa. Pitkän henkisen taistelun jälkeen ole pääsemässä asian yli.
Ei todellakaan tarvi vietellä. Joskus yritän olla jopa mahdollisimman epäviehättävä ja vässähtäneen oloinen, mutta silti se on kimpussa. Mies on meistä aktiivisempi. Joka päivä on seksiä ja joskus jopa kahdesti. Toisesta kerrasta yleensä kieltäydyn.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:42"]
[/quote]
[/quote]Jos naista ei kiinnosta seksi oikein kenenkään kanssa, hankkii se silti yleensä miehen. Ehkä haluaa vain niitä lapsia ja kumppanin. Miehet sitten kärvistelee pallit sinisenä näiden kanssa, kun papin aamenen ja lasten syntymisen jälkeen nainen on saanut haluamansa ja laittaa jalat ristiin.
[/quote]
Jos seksiä on ollut ennen papin aamenta, niin seksin hyytymiseen on joku syy. Mutta tätähän ei tietenkään kukaan mies halua ajatella, koska saattaa tulla eteen asioita kuten esileikin puuttuminen, huono tekniikka, kiihottamaton ulkonäkö, epäarvostava kohtelu. Tottakai on myös naisesta itsestään johtuvia syitä, mutta pääsääntöisesti ei ole niin, että seksi olisi naisille vain väline. Seksiä on, koska/jos/kun se on kivaa.
se on kundi ja oikean uroksen tehtävä ensin käyttäytyä herrasmiesmäisesti, maksaa naisen laskun, ostaa kukkia, ja tavoitella naista, antaa naiselle aikaa päättää mitä hän haluaa ja milloin ei saa painostaa seksiin jos nainen ei ole varma, sitten täytyy osata vietellä naisen intohimoisesti mutta herkästi. Sitten suhteen alettua molemmat voi vietellä toisiaan, harrastaa intohimoista rakastelua. suhde on hyvä, kun molemmat antaa kaikkensa (unohtamatta olla varovaisia siinä mielessä ettei heti ensimmäisenä vuotena rupea elättämään toista ihan kokonaan tai näin) ja kun molemmat tosissaan yrittävät käikkensa suhteen eteen. Kun rakastaa toista, suutelu, viettely, intohimo tapahtuu itseskseen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 09:22"]
Jos seksiä on ollut ennen papin aamenta, niin seksin hyytymiseen on joku syy. Mutta tätähän ei tietenkään kukaan mies halua ajatella, koska saattaa tulla eteen asioita kuten esileikin puuttuminen, huono tekniikka, kiihottamaton ulkonäkö, epäarvostava kohtelu. Tottakai on myös naisesta itsestään johtuvia syitä, mutta pääsääntöisesti ei ole niin, että seksi olisi naisille vain väline. Seksiä on, koska/jos/kun se on kivaa.
[/quote] Minulla aikaisemmassa suhteessa kävi niin, että kyselin teenkö jotain väärin tai voinko tehdä paremmin, kun naista ei enää kiinnostanut seksi yhtään. Hän lopulta paljasti, että ei seksi ole erityisemmin koskaan kiinnostanut, mutta minua miellyttääkseen harrasti sitä suhteen alussa ja näytteli halukasta. Aika pitkään jaksoikin sitä tehdä jälkikäteen ajateltuna. Jäi kyllä vähän huono fiilis.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:15"]Tai toisin sanoen, miten viettelet miehesi? Vai onko niin, ettei av-mammojen tarvitse miettiä moisia, koska mies on aika kimpussa? ;)
[/quote]
Just näin, mies aina kimpussa :)