Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskivaikea ahdistus poikani tulevaisuudesta...

Vierailija
01.02.2014 |

Poikani on muuten hyvä poika, mutta olen tajunnut sen kasvaessa, että tyhmä se on. Todella tyhmä. Koulun arvosanoista ei sinänsä ole minulle väliä, mutta kun ei tota tomppelia kiinnosta mikään muukaan. Sanaleikit menevät täysin yli sen hilseen, eikä mitään omaperäistä tai hauskaa se itse koskaan keksi. Seilaa vaan päivästä toiseen laiskana, tyhmänä, yksinkertaisena tumpelona tehden mitä käsketään, muttei mitään oma-aloitteista eikä älykästä koskaan. Ikää sillä on 9v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ajattelevan, että jo noin pienellä muksulla toimintaan johtava oma-aloitteisuus olisi kelpo älykkyyden mittari.

Jos lapsi käyttäytyy kuin negativistinen suolapatsas, ryhtyisin moittimaan jotain muuta kuin hänen älykkyyttään tai sen puutetta. Lapsi nimittäin toimii niiden tietojen pohjalta, joita hänellä on hallussaan.

Koska et kertonut koulumenestyksestä, kaikki, mitä viestissäsi kuvailit, on persoonallisuuden kuvausta. Lapsesi saattaa edustaa sitä varsin tavallista ihmistyyppiä, jolle asioiden auki puhuminen, neuvottelu ja suunnittelu ovat ensiarvoisen tärkeitä luottamuksen luomiseksi ja ylläpitämiseksi.

Vaikka puheliaisuutta ja ulospäin suuntautuneisuutta pidetäänkin nykyään vielä enemmän arvossa kuin 30 vuotta sitten, biologia ei ole tätä yhteiskunnallista muutosta ehtinyt huomioimaan. Mikäli ihmiseltä edellytetään hänen luonteelleen kehnosti sopivia asioita, niitä on ensin harjoiteltava.

Älykkyys on prosessoinnin tehokkuutta, ei oman edun ajamisen tarmokkuutta.

Vierailija
2/3 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Naiset pitävät tyhmistä miehistä, jos niillä on iso kalu ja vähän omaa ajattelua. Koulumenestyksellä ei loppupeleissä ole mitään merkitystä, jos poika ei saa naisia.

Koulu on ensisijaisesti pelkkä lasten vankila, säilytys- ja aivopesupaikka, ei muuta. Sitä paitsi tyhmät ihmiset ovat yleensä onnellisempia kuin älykkäät.

Jos itse saisin lapsia, toivoisin niiden olevan tyhmiä kuin saappaat. Yksinkertaiset pääsevät helpommalla, koska eivät ymmärrä muiden ihmisten vajaaälyisyyttä, eivätkä myöskään eksistentiaaliongelmat vaivaa heitä samassa määrin kuin älykkäämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 06:37"]

Ei se mitään. Naiset pitävät tyhmistä miehistä, jos niillä on iso kalu ja vähän omaa ajattelua. Koulumenestyksellä ei loppupeleissä ole mitään merkitystä, jos poika ei saa naisia.

Koulu on ensisijaisesti pelkkä lasten vankila, säilytys- ja aivopesupaikka, ei muuta. Sitä paitsi tyhmät ihmiset ovat yleensä onnellisempia kuin älykkäät.

Jos itse saisin lapsia, toivoisin niiden olevan tyhmiä kuin saappaat. Yksinkertaiset pääsevät helpommalla, koska eivät ymmärrä muiden ihmisten vajaaälyisyyttä, eivätkä myöskään eksistentiaaliongelmat vaivaa heitä samassa määrin kuin älykkäämpiä.

[/quote]

Onneksi tuolla terävyydellä niitä lapsia tuskin tulee siunaantumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi