Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet: voiko toinen liitto onnistua paremmin?

Vierailija
31.01.2014 |

Aion kesällä 2014 perustaa uusperheen salarakkaan kanssa- onko onnistumisen mahdollisuuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty-sixty

Vierailija
2/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:25"]

Aion kesällä 2014 perustaa uusperheen salarakkaan kanssa- onko onnistumisen mahdollisuuksia?

[/quote]

Jokaisella on eri tilanne, emme voi tietää miten sinulle käy.

Ensimmäinen liittoni kesti 13 vuotta josta puolet olin jo onneton. Nykyinen liitto/uusperhe on kestänyt 18v ja paranee vaan:D Olen onnellinen.

Vierailija
4/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhde muka epäonnistunut, jos se ei pääty kuolemaan?

Vierailija
5/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan muu voi tietää, onko se ruoho oikeasti vihreämpää siellä aidan takana. Itse vaihdoin lennosta eksäni nykyiseen. Kaikki pitivät typeränä tempauksena, koska eksän kanssa oltiin niin peruspari (tavattu opiskeluaikana, sama ammatti, samanlainen perhetausta jne.) ja nykyisen kanssa taas kaikkia epätodennäköisyyksiä (miehellä amistausta, itse akateeminen, miehen kotitausta erikoinen, miehellä lapsia ennestään jne.). Mutta päivääkään en ole katunut. Toki suhde on latistunut alkuaikojen huumasta, mutta yhteisiä vuosia takana jo 13.

Vierailija
6/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni toiset avioliitot kestää vähemmän aikaa ja niistä erotaan nopeammin kuin ensimmäisistä. En tosin löytänyt nopeasti tämän tueksi mitään linkkiä.

Vierailija
7/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi, mutta edellyttää yleensä, että on itsekin muuttunut eikä vain sitä, että on eri kumppani. Jos tietää paremmin, mitä haluaa ja mikä on suhteen onnistumisen kannalta välttämätöntä ja osaa valikoida sellaisen kumppanin niin sitten onnistumisen mahdollisuudet ovat paremmat. Mutta jos valitsee yhtä sokeasti kuin aiemmin niin tulos on sattumankauppaa. Se, että kyseessä on salarakas, viittaa siihen, ettei itsekasvatusta välttämättä ole tapahtunut.

Vierailija
8/8 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin nopeasti perustettu uusperhe ja erosta on vasta vähän aikaa, niin onnistumisen mahdollisuudet ei ole välttämättä hyvät. Uskon että näihin perustuu se, että tutkimusten perusteella toinen liitto kestää vielä vähemmän kuin ensimmäinen.

Mutta jos oppii virheistään ja on päässyt erosta yli ja tietää mitä tahtoo ja löytää samanlaisia asioita haluavan uuden puolison, niin silloin onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvät. Itse olen todella onnellinen uusperheellinen ja suhde mieheen on niin vahva, että tiedän sen kestävän kunnes kuolema erottaa, niinkuin vihkivalassakin sanottiin. Ei elämä silti aina ruusuilla tanssimista ole, mutta molemmat ollaan paljon tyytyväisempiä nyt, kuin ensimmäisissä liitoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän