Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tää salarakkaana olo helppoa ole

Vierailija
31.01.2014 |

;-) MUTTA onhan tässäkin puolensa....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:58"]25v ei varmaan vielä ajattele, että olisi itse tai mahdollinen rakas olisi siinä yhteiskunnallisessa asemassa, ettei ero ole kaikille ihan helppoa ja mahdollista (tai mahdollista joo, mutta sillä riskillä että menee esim. työpaikka tai muu asema). Me olemme molemmat sellaisessa asemassa, että todella joudumme odottamaan työpaikanvaihtoa tai edes toisen eläköitymistä. Nuorena sitä on niin helposti idealisti.

[/quote]

Niinhän sitä on. :)

Mutta ehkä jotain uskoa ihmiseen on tässä iässä vielä pakko ylläpitää että jaksaa jatkaa.

Jos tilanne on sellainen, että kaikki asiat on selvät jokaiselle osapuolelle, niin mikäs siinä sitten. Antaa painaa menemään! :D

Ei ole idealismia ajatella toisen ihmisen tunteita. Se on vain perus käytöstapoja.

Pettäminen on toisen loukkaamista ja itsekästä.

Jos miehellesi ja rakkaasi vaimolle asia on ok, niin mikäs siinä sitten. :)

Vierailija
22/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan, turhaa laittaa iän syyksi. Jotkut ihmiset kykenevät aivan oikeasti pitämään kiinni periaatteistaan.

Minä en halua koskea varattuun mieheen, ja miksikö? En ole heikko tai huonolla itsetunnolla varustettu. Ei siis ole tarvetta kitua huonossa suhteessa tai etsiä sitä panoa jota saa tavata silloin tällöin. Haluan julkisen suhteen.

En myöskään alennu pettäjäksi. Sen verran on älliä etten haarojani levittele jokaiselle.

Kuten sanottua, pettäjät keksivät kyllä tekosyitä toiminnalleen. Heidän oma asiansahan se on. Voisivat tosin puhua totta eivätkä latelisi ties mitä ihmeellisimpiä syitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 50 v, ja edelleen yhtä idealisti siinä, etten toisen mieheen koske. Ja kyllä mun on vaikea ymmärtää, että Suomessa olisi joku sellaisessa asemassa, että ero tuhoaisi uran. Papit eroaa, poliitikot eroaa, ihan yleistä se on. Raha-asiat saa aina järjestettyä ja lapset kyllä kärsii kulissiliitoista enemmän. En ymmärrä pettäjiä, miksi joku haluaa olla niin julma ihmiselle, jota kuitenkin on joskus rakastanut niin paljon, että on halunnut olla parisuhteessa.

Vierailija
24/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tietoisesti suostuisi miestä jakamaan kenekään kanssa. Sen tähden en sopisi salarakkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi