Täällä kokoontuvat yli 4000€/kk tienaavat naiset!
Ilmoita ammattisi, ikäsi, koulutuksesi ja palkkasi!
Ei aolle 4k tienaaville/huorille.
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:57"]
Tiedoksi kaikille tilastotiedettä tuntemattomille, 70% suomalaisista palkansaajista tienaa alle 29 0000 euroa vuodessa. 30-40k euroa vuosituloihin pääsee alle 15% palkansaajista, ja siitä ylittyvät prosenttiosuudet palkansaajista vuosituloineen ovatkin sitten titteleiltään sen "piiri pieni pyörii" - hyvä-veli-verkoston laillisia rikollisia ja veronkierron tohtoreita. Eli ihmeellisen paljon täällä "kotiäitien" palstoilla roikkuu teitä muutaman prosentin vähemmistöön kuuluvia Suomen palkkaeliitin roistoja. Kusetatteko, vai oletteko kaikki todella niitä loputtomalla ahneudellanne Suomen tuhoon tuominneita minä-minä -idiootteja? Se selittäisi kyllä tämän palstan keskustelun tason nopeasti.
[/quote]
Jep, varsinkin kun leijonanosa niistä harvoista suurituloisista ihmisistä on kaiken lisäksi miehiä.
Erikoislääkäri yliopistosairaalassa + privaatissa, n. 12 000€/kk
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:57"]
Tiedoksi kaikille tilastotiedettä tuntemattomille, 70% suomalaisista palkansaajista tienaa alle 29 0000 euroa vuodessa. 30-40k euroa vuosituloihin pääsee alle 15% palkansaajista, ja siitä ylittyvät prosenttiosuudet palkansaajista vuosituloineen ovatkin sitten titteleiltään sen "piiri pieni pyörii" - hyvä-veli-verkoston laillisia rikollisia ja veronkierron tohtoreita. Eli ihmeellisen paljon täällä "kotiäitien" palstoilla roikkuu teitä muutaman prosentin vähemmistöön kuuluvia Suomen palkkaeliitin roistoja. Kusetatteko, vai oletteko kaikki todella niitä loputtomalla ahneudellanne Suomen tuhoon tuominneita minä-minä -idiootteja? Se selittäisi kyllä tämän palstan keskustelun tason nopeasti.
[/quote]
Voiko tämä olla totta, ei voi? Tienasin viime vuonna n. 31 000€, olen lähihoitaja, eikä työaikani ole edes täysi. Kylläpä on Suomenmaa täynnä surkeesti tienaavia, jos tuo pitää paikkansa.
Mistä nämä alapeukut tulevat? Kateellisilta?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:23"]
[/quote]
En tiedä. Miksi on paha että alhaisesti koulutettu tienaa yli 4000?
Lakimies(nainen), 36, OTM/LLM, 7000
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:23"]
[/quote]
En tiedä. Miksi on paha että alhaisesti koulutettu tienaa yli 4000?
[/quote]
Kuka näin sanoi?
Miks te välitätte niin kauheasti niistä peukuista, mistä sitä tietää mitä kukakin peukuttaa. Antakaa olla.
Yksityishammaslääkäri, brutto n. 6500. 30v.
Kouluttaja, 39 v, FM, 4200 euroa / kk.
Henkilöstöpäällikkö, KTM, 39v., 5600 euroa/kk.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:52"]
Miksi 28v lääkäri tienaa vähemmän kuin 26v lääkäri?
[/quote]
Terveyskeskuksessa on paremmat palkat kuin sairaalassa.
T. 32v. eval, palkka 3750 €kk
Erikoistuva lääkäri, 5900€/kk, 80% työaika. 30v.
AD, tradenomi, 39 v., 4950 e/kk
Mikä on teidän muiden veroprosentti? Jotenkin tuntuu ettei verojen jälkeen sitä massia niin paljon jääkään. Mulla veroprossa 32%.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:44"]
Miks te välitätte niin kauheasti niistä peukuista, mistä sitä tietää mitä kukakin peukuttaa. Antakaa olla.
[/quote]
Siksi kysytään, kun ei tiedetä. Kai jonkun viestin alapeukuttaja osaa vastatakin miksi alapeukuttaa toisen ammattia, koulutusta, palkkaa ja/tai ikää.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:00"]
Erikoistuva lääkäri, 5900€/kk, 80% työaika. 30v.
[/quote]
Tämä on täyttä puppua. Erikoistuva lekuri ei noin paljoa tienaa.
DI, It-puolen projektipäällikkö, 6700, 51. Viime vuosina palkankorotukset ovat olleet tes:n mukaisia eli surkeita.
41v terveyskeskuslääkäri, vuositulot n. 110 000 €.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:59"]
Lakimies, 29 vuotta, OTM, 4600 euroa.
[/quote]
Eiks tää pitäny olla vaa naisille, lakimies?