Täällä kokoontuvat yli 4000€/kk tienaavat naiset!
Ilmoita ammattisi, ikäsi, koulutuksesi ja palkkasi!
Ei aolle 4k tienaaville/huorille.
Kommentit (144)
Palkkaosuus 4600 - 5500 e/kk. Ylempi opistoasteen tutkintokin on olemassa, mutta sillä en tätä työtäni tee. Tähän ei oikeestaan es tarvii koulutusta. Oho, onpas mulla tosiaan tuloja nykyään, mihin ne katoaa? Veroihin häviää n. 20 000 e/v, ainakin...
No aika monihan tuossa oli virkamiehiä, tyyliin lääkäreitä, yliopiston ihmisiä jne, ja palkat ihan normaaleja hyviä palkkoja. Siihen vielä mitään ahneutta tarvita.
Henkilöstöpäällikkö, 35, VTM, 4467€.
Henkilöstöpäällikkö, 35, VTM, 4467€.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:57"]
Tiedoksi kaikille tilastotiedettä tuntemattomille, 70% suomalaisista palkansaajista tienaa alle 29 0000 euroa vuodessa. 30-40k euroa vuosituloihin pääsee alle 15% palkansaajista, ja siitä ylittyvät prosenttiosuudet palkansaajista vuosituloineen ovatkin sitten titteleiltään sen "piiri pieni pyörii" - hyvä-veli-verkoston laillisia rikollisia ja veronkierron tohtoreita. Eli ihmeellisen paljon täällä "kotiäitien" palstoilla roikkuu teitä muutaman prosentin vähemmistöön kuuluvia Suomen palkkaeliitin roistoja. Kusetatteko, vai oletteko kaikki todella niitä loputtomalla ahneudellanne Suomen tuhoon tuominneita minä-minä -idiootteja? Se selittäisi kyllä tämän palstan keskustelun tason nopeasti.
[/quote]
Joo, noi julkisella loisivat on. Niiden velkarahalla maksettavia palkkoja kuittaavat pitkään vielä lapsenlapsensakin.
Arvoisa edellä kirjoittava palstailija, nyt haluan keskustella kanssasi. Tienaan noin 8 500 euroa kuukaudessa ja maksan veroja noin 4 000 euroa. Olenko ahne? Pitäisikö minun ansaita vähemmän, jotta voisin palauttaa matalamman summan veroina valtiolle? Olen yksityisellä sektorilla töissä, joten palkkani ei ole suomalaiselta pois vaan sen maksaa käytännössä tämän yrityksen tuottteita tilaavat ulkomaalaiset asiakkaat.
Minun maksamillani veroilla kustannetaan vuosien mittaan paljon asioita. Onneksi olen ahkera ja teen 60-65 tuntia töitä viikossa ja pidän vain kuusi viikkoa lomaa. Näin saan pidettyä työni.
Asiantuntijatyö, 33 v., KTM, 4900 e/kk
Suunnittelija valtionhallinnossa, 35v, VTT, 4200e/kk.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:57"]Tiedoksi kaikille tilastotiedettä tuntemattomille, 70% suomalaisista palkansaajista tienaa alle 29 0000 euroa vuodessa. 30-40k euroa vuosituloihin pääsee alle 15% palkansaajista, ja siitä ylittyvät prosenttiosuudet palkansaajista vuosituloineen ovatkin sitten titteleiltään sen "piiri pieni pyörii" - hyvä-veli-verkoston laillisia rikollisia ja veronkierron tohtoreita. Eli ihmeellisen paljon täällä "kotiäitien" palstoilla roikkuu teitä muutaman prosentin vähemmistöön kuuluvia Suomen palkkaeliitin roistoja. Kusetatteko, vai oletteko kaikki todella niitä loputtomalla ahneudellanne Suomen tuhoon tuominneita minä-minä -idiootteja? Se selittäisi kyllä tämän palstan keskustelun tason nopeasti.
[/quote]
Johan sulla tilastot on ♥
Oon vastaaja nro 40 ja ikää mulla on 42 v. Se, että mun palkkaosuus on tuota luokkaa, johtuu siitä että tavan työntekijöitä tarvii 3-4 kpl tekemään sen mitä minä teen yksin. Olen siis työnantajalleni edullinen. Veroja en kierrä enkä eliittiin kuulu. Ihan oon tavallinen ihminen, naapurusto tuskin tajuaa tuloluokkaani. Se ei näet näy juuri nyt mistään ulospäin, lainat vaan lyhenee mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:57"]Tiedoksi kaikille tilastotiedettä tuntemattomille, 70% suomalaisista palkansaajista tienaa alle 29 0000 euroa vuodessa. 30-40k euroa vuosituloihin pääsee alle 15% palkansaajista, ja siitä ylittyvät prosenttiosuudet palkansaajista vuosituloineen ovatkin sitten titteleiltään sen "piiri pieni pyörii" - hyvä-veli-verkoston laillisia rikollisia ja veronkierron tohtoreita. Eli ihmeellisen paljon täällä "kotiäitien" palstoilla roikkuu teitä muutaman prosentin vähemmistöön kuuluvia Suomen palkkaeliitin roistoja. Kusetatteko, vai oletteko kaikki todella niitä loputtomalla ahneudellanne Suomen tuhoon tuominneita minä-minä -idiootteja? Se selittäisi kyllä tämän palstan keskustelun tason nopeasti.
[/quote]
Johan sulla tilastot on ♥
Oon vastaaja nro 40 ja ikää mulla on 42 v. Se, että mun palkkaosuus on tuota luokkaa, johtuu siitä että tavan työntekijöitä tarvii 3-4 kpl tekemään sen mitä minä teen yksin. Olen siis työnantajalleni edullinen. Veroja en kierrä enkä eliittiin kuulu. Ihan oon tavallinen ihminen, naapurusto tuskin tajuaa tuloluokkaani. Se ei näet näy juuri nyt mistään ulospäin, lainat vaan lyhenee mukavasti.
Yrittäjä, ikää 41v, vuositulot yli 100 000€
miksi amk tms kouluttautuneet hyvin tienaavat saivat alapeukkua?
Tradenomi, projektipäällikkö, 4140€.
Päällikkö yksityisellä, 37, tradenomi, 5800/kk brutto
Liiketoimintajohtaja 8500 €, medianomi
4050 päällikkö valtionhallinnossa ins amk
Hammaslääkäri, 37, noin 4000-4200 e/kk (teen töitä alle 30 tuntia viikossa)
Netto noin 4000, johdon assistentti julkisella puolella.
Toimitusjohtaja peruskoulupohjalta perheyrityksessä, 270000e/vuodessa palkkaa ja 465000e pääomatuloja vuonna 2013.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:52"]
Miksi 28v lääkäri tienaa vähemmän kuin 26v lääkäri?
[/quote]
Mistä lähtien palkka on ollut sidottuna ikään? T. KTM, 25v, 4300e/kk