Täällä kokoontuvat yli 4000€/kk tienaavat naiset!
Ilmoita ammattisi, ikäsi, koulutuksesi ja palkkasi!
Ei aolle 4k tienaaville/huorille.
Kommentit (144)
Tietokantasuunnittelija, yksityinen, FM, 4950 eur/kk
38. Asiantuntija, tulosvastuu. Peruskoulu. 5000.
Yrittäjä, 37 v, VTM, keskiansiot 14 000 e/kk.
Esimiehenä myyntialalla, tosin vaan kesätyö eli lasketaanko? 20, yo, ~4500e
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:09"]
Mä olen aina perseauki ja sitäpaitsi mies mutta laskut ei oo pystyssä ja olen onnellinen. Eikä tarvii painaa niska hiessä hommia ja pingottaa :) kaikella on puolensa....
[/quote]
Säälittävää, mies ilman kunnianhimoa ei sytytä. Kannattaisiko sinun mennä tänään lähikapakkaan juomaan hanaolutta ja kertomaan jollekkin ketä kiinnostaa sinun vaatimaton elämäntyyliisi?
Mihis mää sit meen, kun en tienaa mitään.
Luxsushuora 33v. Kuukausitulot 5000 - 40 000. Saudit voi maksaa mitä vain.
PS. Ja olen omasta mielestänikin todella hyvännäköinen.
26v, tk lääkäri, 4400€/kk.
Mistä täällä pitäisi jutella? :)
Ette kuitenkaan usko vaan vaaditte valokuvaa palkkakuitista näytille! :D
.
Toimitusjohtaja, dipl.ins., 29v
palkka reilusti yli otsikossa mainitun
Myyntipäällikkö, 31v, Insinööri (yAMK), 4300e
Kiinteistövälittäjä, 32 vuotta. Kk palkka keskimäärin noin 4500 € / kk. Koulutukselta merkonomi ja tradenomi.
EU:lla töissä, VTM, 32 vuotta, netto hieman yli 4000 eur.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:12"]
Professori, 37, PhD, 6200 eur
[/quote]
En ymmärrä alapeukutuksen logiikkaa. Mikä tässä sen aiheutti?
Miksi 28v lääkäri tienaa vähemmän kuin 26v lääkäri?
Köyhälistöä olen, 3500, peruskoulun lehtori. Onneksi minulla on sentään yli 7000 tienaava mies, niin että voin päteä omaisuusketjuissa ( ja koska rahaa on tullut ennakkoperintönäkin)
Tiedoksi kaikille tilastotiedettä tuntemattomille, 70% suomalaisista palkansaajista tienaa alle 29 0000 euroa vuodessa. 30-40k euroa vuosituloihin pääsee alle 15% palkansaajista, ja siitä ylittyvät prosenttiosuudet palkansaajista vuosituloineen ovatkin sitten titteleiltään sen "piiri pieni pyörii" - hyvä-veli-verkoston laillisia rikollisia ja veronkierron tohtoreita. Eli ihmeellisen paljon täällä "kotiäitien" palstoilla roikkuu teitä muutaman prosentin vähemmistöön kuuluvia Suomen palkkaeliitin roistoja. Kusetatteko, vai oletteko kaikki todella niitä loputtomalla ahneudellanne Suomen tuhoon tuominneita minä-minä -idiootteja? Se selittäisi kyllä tämän palstan keskustelun tason nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:04"]
Mä oon tradenomi ja niin hyvin toimeen tuleva, että tarvii edes töissä käydä :)
[/quote]
Sitä ei lasketa jos on antanut pomolleen.
[/quote]
Mun miehelle annan, se riittää täälläpäin :)