Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvia myöten ihastunut pelkän facebook viestittelyn perusteella?!

Vierailija
31.01.2014 |

Tapasin noin kuukausi sitten mukavan miehen. Juttu luisti hyvin ja meidän välille syntyi jokin yhteys, mutta en ajatellut miehestä sen enempää... Sillä hän asuu siis toisella puolella Suomea. Aloimme kuitenkin viestitellä facebookissa ahkerasti. Hän siis on ollut aktiivisempi osapuoli, aloittanut aina keskustelut jne. Olemme nyt viestitelleet useita viikkoja, juttu luistaa ihan älyttömän hyvin, saatamme jutella tunteja putkeen monena päivänä viikossa. Hän on ainakin viestien perusteella aivan ihana mies, olen täysin lääpälläni enkä saa miestä mielestäni...

Voiko pelkkien nettikeskustelujen perusteella ihastua? Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten siinä kävi? Miehen näkeminen hirvittäää... Ollaan luotu toisistamme omat mielikuvat melkeinpä vain netin perusteella, joten kun näemme niin pudotus voi tulla aika korkeelta ja kovaa. : DD olo on ihan kuin teini-ikäisellä!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, itselle käynyt myös samoin. Tosin kaikki tapahtu viikossa. Tapasimme, ihastuttiin ja rakastuttiin

Vierailija
2/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain harhaa, kyllä se pudotus sieltä tulee. Niin sinunkin tapauksessasi, jos vain suostut ottamaan ne vaaleanpunaiset lasit silmiltä.

Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ

ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:32"]

Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ

ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ

[/quote]

:D Miten sä ton teit?

Vierailija
4/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te olette kuitenkin nähneet livenä?
Niitäkin on jotka rakastuu pelkästään nettituttavuuden perusteella, että ei sun tilanne nyt niin toivoton ole kuin joillakin.

Vierailija
5/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:32"]

Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ

ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ

[/quote]

:D Miten sä ton teit?

[/quote];)

http://fsymbols.com/generators/

Vierailija
6/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rakastunut korviani myöten netistä löytämääni mieheen ennen kuin edes tavattiin. Toki ensimmäinen tapaaminen vasta tavallaan "varmisti" asian, mutta sitä ennen juteltiin netissä puolen vuoden ajan oikeastaan joka päivä yömyöhään, joskus aamuun asti, eli 5-8 tuntia joka päivä. Kyllä siinä toiseen tutustuu jopa paremmin kun naamatusten tapailemalla. Varsinkin jos kyse on kahdesta ujohkosta ihmisestä.

Vierailija
7/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.............../´¯¯/)
.............,/¯.../
............./..../
......../´¯/'...'/´¯¯`·¸
..../'/..../..../......./¨¯\
....('(....´...´... ¯~/'..')
.....\..............'....../
......\....\.........._.·´

Vierailija
8/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ihastunut, tosin ulkomaalaiseen mieheen :) Ollaan reilu kuukausi viestitelty päivittäin huomattavasta aikaerosta huolimatta. Kiva että muitakin samassa tilanteessa. Tsemppiä, tiedän tismalleen miltä susta tuntuu ;)

Vierailija
9/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tutustunut mieheeni Facebookissa. Ensin "juteltiin" pari kuukautta, sitten tavattiin ja todettiin olevamme molemmat ihan umpirakastuneita. Nyt jo neljä yhteistä onnellista vuotta takana. Ehkä tommonen kirjallinen etä-tutustuminen on parempi, fyysinen puoli ei sitä tutustumista pääse häiritsemään :)

Vierailija
10/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:57"]Mä olen tutustunut mieheeni Facebookissa. Ensin "juteltiin" pari kuukautta, sitten tavattiin ja todettiin olevamme molemmat ihan umpirakastuneita. Nyt jo neljä yhteistä onnellista vuotta takana. Ehkä tommonen kirjallinen etä-tutustuminen on parempi, fyysinen puoli ei sitä tutustumista pääse häiritsemään :)

[/quote]

Tää on tosi hyvä! Usein käy niin, että homma menee liian fyysiseksi äkkiä ja juttu tyssää siihen. Vaikka toisaalta on se ihan erilaista nähdä toinen face-to-face ja tutustua sitäkin kautta.

Vierailija
11/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muitakin on ollut samassa tilanteessa ja että tässä voi lopulta jopa käydä hyvin. ;) Niin, nähtiin siis kolmesti ennen tätä meidän viestittelyä, mutta hyvin pikaisesti, meillä on siis yhteisiä kavereita...

Mutta se ei ollut mitään rakkautta ensi silmäyksellä.. Muistan vain että juttu luisti erityisen hyvin, mut kiinnostuin miehestä aluksi vain ihmisenä. Nyt viestittelyn perusteella olen vasta oikeasti kunnolla ihastunut mieheen. Ja huh, en edes muistanut miltä kunnon ihastuminen tuntuu! Viime kerrasta on aikaa...

Tuo kyllä kuulostaa uskomattomalta että voi ihastua ihmiseen ilman että on nähnyt kertaakaan livenä.. ja että siitä voi vielä tulla jotain! Ehkä sitä sitten viestittelyllä tutustuu ihmiseen jotenkin eri tavalla, jotenkin syvällisemmin...

Mutta voi että, on tämä sitten kamalan ihanan kamalaa.. Mies onnistuu viesteillä pelastamaan mun päivän kuin päivän. Mutta näkeminen jännittää jo nyt ihan kamalasti! Ja siihen menee vielä ainakin kuukausi ennen kuin nähdään...

Vierailija
12/12 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan rakastunut mieheen viestittelyn jälkeen. Oli ihanaa seksiä viesteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän