Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa viikonloppuleski voi tehdä Helsingissä tänään?

Vierailija
31.01.2014 |

Mies lähti ex tempore työmatkalle, minä jäin kotiin. Tekisi mieli nähdä ihmisiä, olla sosiaalinen, ehkä juopua kohtuullisesti, kokea jotain hauskaa. Soittokierros kuitenkin lannisti: kaikki ystävät ovat joko kiinni lastenhoitovelvoittaissa, ennalta sovituissa menoissa tai matkoilla.

Mitä kivaa keksisin? Onko Helsingissä tänään jotain hauskaa tapahtumaa tai edes mitään julkista olohuonetta, lempeästi satunnaiset tulijat vastaanottavaa paikkaa, jossa voisi tutustua uusiin ihmisiin? Vai olenko tällaiseen "seikkailuun" liian vanha näin 35-vuotiaana? Tai ehkä liian keskiluokkainen, konservatiivinen tai muuten ankea. Sellaiseksi en kuitenkaan koe itseäni, vaan enemmänkin mukavaksi, hauskaksi, fiksuksi ja avoimeksi. 

Mitä sinä suosittelisit?

(Vieraiden miesten metsästäminen ei houkuta, eikä ole tänäänkään suunnitelmissa. Muu uusien ihmisten tapaaminen sen sijaan käy ja on toivottavaa!)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma, koska olen sinkku. Jos ei halua mennä laulamaan karaokea - ja ole siinä tosi hyvä - tekemistä on aika vähän. Baarissa on kurjaa yksin, joten itse ainakin jään mieluummin kotiin kuin lähden ilman kavereita mihinkään.

Vierailija
2/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ex tempore työmatka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yksin hesassa vain kesällä ja en tehnyt mitään ihmeellistä.

Shoppailin tuntikausia, kävin hieronnassa ja kampaajalla ja istuin terassilla ja katselin ihmisiä ja juttuseuraakin oli kivasti. Taidenäyttelyssä kävin myös. Ja tein pitkiä kävelyretkiä ympäri keskustaa.

Vierailija
4/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:22"]

Vai ex tempore työmatka...

[/quote]

Kyllä, toissapäivänä sai tietää. Ei ole meidän elämässämme mitenkään ihmeellistä, näitä tulee kummallekin. 

Ap

Vierailija
5/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:30"]

Minä olen ollut yksin hesassa vain kesällä ja en tehnyt mitään ihmeellistä.

Shoppailin tuntikausia, kävin hieronnassa ja kampaajalla ja istuin terassilla ja katselin ihmisiä ja juttuseuraakin oli kivasti. Taidenäyttelyssä kävin myös. Ja tein pitkiä kävelyretkiä ympäri keskustaa.

[/quote]

Kesällä yksin hengailu onkin vähän erilaista. Samoin tuo "turistina" haahuilu, minä kun kuitenkin olen asunut täällä koko elämäni ja arkikin on täällä. Kuulostaa silti tosi mukavalle päivälle! :)

Vierailija
6/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:15"]

Vähän sama ongelma, koska olen sinkku. Jos ei halua mennä laulamaan karaokea - ja ole siinä tosi hyvä - tekemistä on aika vähän. Baarissa on kurjaa yksin, joten itse ainakin jään mieluummin kotiin kuin lähden ilman kavereita mihinkään.

[/quote]

Karaoke ei kuulu vakiharrastuksiin. :) Ja sama täällä, nyt kuitenkin ajattelin kysellä vinkkejä mukavuusalueelta poistumiseen.

Vierailija
7/7 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto! Jos tämä olisi ollut huomenna, niin olisin ottanut sut mukaan aveciksi bileisiin. Meidän kaveripiirissä se ei olisi ollut ongelma :-)