Olin muutaman päivän matkoilla ja mies on työntänyt kaikki likaiset astiat parvekkeelle
Ei ole viitsinyt tiskata, vaan kattilat (6kpl) on ruoanjämineen parvekkeella. Samaten kaikki astiakaapin lautaset ovat siellä pitkin pöytää, tuoleja ja lattioita. Kylläpä osaa siepata taas jälleen kerran...
Kommentit (31)
En ymmärrä mikä tuossa on ongelma? Astiat on tallessa parvekkeella niin ap alkaa tiskaamaan. Kummallista aivan turhasta valittamista. Kertakäyttöastiat on ratkaisu jos se tiskaaminen on naiselle noin vaikeaa.
Luulisi, että ruuantähteet houkuttaisi lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että ruuantähteet houkuttaisi lintuja.
Sehän siinä on tarkoitus niin pääsee vaimo vähemmällä tiskaamisella. Mä kato aina ajattelen hänen parastaan. Tai siis että hän pääsisi helpommalla askareistaan. Hänen parastaanhan mä ajattelen juuri nytkin. Vaimooo...... huhuu??
Vierailija kirjoitti:
Hah! Voisi luulla provoksi, ellen itsekin olisi todistanut vastaavaa tapausta (tuttu reilu parikymppinen mies). Puhtaiden astioiden loputtua kaapista työnsi tiskipöydälle kasaantuneet likaiset tylysti takaisin kaappiin 🤢 En tiedä mitä niille sittemmin tapahtui.
Minun naapurini sentään on sivistynyt mies, tai aikamiespoika tarkemmin ottaen.. Kyläilijä huomasi kuinka tämä nuolee kahvikupit puhtaaksi ja laittaa kaappiin.
Vaimoni ei meinaa millään saada teekuppiaan tiskattua, vaan liottelee niitä tiskipöydällä. Joskus on niin ottanut päähän, että olen vienyt niitä ulos.
Taas pitäisi yksi muki viedä pihalle.
Tiskivuorilaisille voisi antaa yhden syvän lautasen, yhden matalan lautasen ja kaksi mukia. Näin kunnes oppii tiskaamaan — tai ostaa itselleen kertakäyttölautaset.
Vierailija kirjoitti:
Tiskivuorilaisille voisi antaa yhden syvän lautasen, yhden matalan lautasen ja kaksi mukia. Näin kunnes oppii tiskaamaan — tai ostaa itselleen kertakäyttölautaset.
Yks tuttu teki tuota niin kauan kun oli poikamies. Selitti ettei tarvitse enempää astioita.
Muumimma olisi laittanut astiat sängyn alle odottamaan seuraavaa sadetta.
Ap mitä sitten tapahtui? Et kai alkanut siivota miehen jälkiä? Oletko jo hankkinut oman asunnon? Suosittelen.
Sinkkuvuosina inhosin tiskaamista.
Mä laitoin kaikki astiat kaappiin ja otin vain yhden käyttöön.
Oli pakko pestä jokaisen kuppi käytön jälkeen.
Jos tuli vieraita, käytin kertakäyttöastioita.
Kun tapasin mieheni, haki tiskikoneen kaupasta ja asensi sen.
JSSAP!