Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä voisin harrastaa, kun aika käy pitkäksi ja tylsäksi?

Vierailija
31.01.2014 |

Tai kysytäänpä näin, että mitä te harrastatte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täytyy olla paljon kotona lasten kanssa niin harrastan puutarhanhoitoa kesällä, hoidan akvaariota, kahvakuulailen ja lenkkeilen. Luen myös paljon kirjoja ja lehtiä (puutarha, sisustus, tiede).

Jos mulla olisi aikaa enemmän harrastaisin ratsastusta, öljyvärimaalausta, kävisin kuntosalilla, opiskelisin italiaa.

Vierailija
2/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tosi paljon. Tykkään myös kirjoittaa, ottaa ja muokata valokuvia, soittaa kitaraa ja tehdä biisejä. Meditoin päivittäin, käyn juoksemassa.

Vierailija
4/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, kuulun moniin vapaaehtoisjärjestöihin, siivoan, remontoin, korjaan, ompelen, kävelen. Tosin minulla ei ole koskaan tylsää.

Vierailija
5/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alapeukuttaja en sitten ole minä. Mielellään luen näitä kaikkia ja hyviä harrastuksiahan nuo kaikki. Kun osaisi vielä itsekin jonkun aloittaa. Kaikki tuollainen kotona tehtävä onnistuu tällä hetkellä parhaiten.

ap.

Vierailija
6/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa ja hiihtoa.

Vierailija
7/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan liikuntaa (kahvakuula, kotijumppa, pilates, lenkkeily), ratsastusta ja moottoripyöräilyä. Luen paljon ja katson mielelläni hyviä TV-sarjoja (me katsotaan yleensä miehen kanssa joku TV-sarja illalla, harvemmin ehtii elokuvia katsomaan, vaikka niitäkin mielelläni katsoisin). Käyn lisäksi lasten kanssa perhekerhossa, siitä tykkään myös kovasti.

Vierailija
8/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen muuten suosittaa kansalaisopiston tarjontaa. Mä en ehdi nyt pienten lasten äitinä harrastaa esim. kieltenopiskelua tai käsitöitä, mutta joskus vielä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän