Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on vain kourallinen nuoria, hyvännäköisiä, menestyneitä ja oikeasti varakkaita miehiä kuten Stefan Thermann

Vierailija
24.10.2020 |

Niitä osamaksu-audeilla ajajia sitten riittää enemmänkin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ennemmin osamaksu-Skodalla ajavan miehen kuin päihdeongelmaisen ns. liikemiehen.

Vierailija
2/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Stefan ei ole minusta erikoisen hyvännäköinen, mutta makunsa mukaan tietysti. Minusta autolla ei sinällään ole väliä, päihdeongelmat on sitten toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Stefan minun silmääni on ihan mielyttävän näköinen, mutta mitä nyt tätä Martina-Sofia casea olen seurannut niin en koskisi noin epävakaaseen ihmiseen pitkällä tikullakaan. Enemmän arvostan ihmisessä tasapainoisuutta ja elämänhallintakykyjä kuin varallisuutta.

Oikeasti menestyvillä ja varakkailla ihmisillä ei ole ulosotossa vuokrarästejä ja vakuutusmaksuja. Vaan niillä on ihmisiä palkkalistoilla hoitamassa kaikki nämä maksut kuntoon. Ja rahaa maksaa ne.

Vierailija
4/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta Stefun luonne ei vakuuta.... kuka haluaa tuuliviirin joka on koko ajan joko eroamassa tai superihastunut. Tai päihteiden vaikutuksen alainen.

Vierailija
5/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka inderesin vilen tms

Vierailija
6/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartoitit siis kaikki huiput alfat jo?

Vierailija
7/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepidätykset ja velat perinnässä

Vierailija
8/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMAO

Vierailija
9/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mittakaavalla pidät ko. narkkia menestyneenä?

Vierailija
10/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni Sarmaste? Stefun lahjakkuus on oikeiden vanhempien valinnassa.

Vierailija
11/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, mistä kohti? Ruma kuin peräreikä

Vierailija
12/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi naurattaa. Joku kouluttamaton, pinnallinen kolppi.

Vierailija
13/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo tajunnutkaan, miten huonosti Suomella menee, jos tämä herrasmies on parasta mitä tarjota.

En kyllä tunne tuollaisia piirejä yhtään, niin en osaa nimetä muita ehdokkaita, mutta oon aina ajatellut että ne fiksut menestyvät nuoret miehet pysyy hieman kauempana räkälöistä, seiskan kannesta ja hmm... tällaisista tietyntyyppisistä naisista kuin tämä mainittu liikemies.

Vierailija
14/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän itse menestynyt vai vanhempansa

Vierailija
15/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyden ja pinnallisuuden ja yksinkertaisuuden lisäksi näyttää lyhyeltä.

Vierailija
16/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti on asiat jos kaikki pitäs tuon varaan laittaa.

Vierailija
17/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huomaa et suomalaisilla naisilla on odotukset ihan satumaailmaa.

noh kysyntä ja tarjonta näyttää totuuden. Ne sofiat ja marttinat kun ovat paremman näköisiä kuin 99% suomalaisista naisista. ulkomailla taas stefu saisi helposti vieläkin noita kauniimman.

Vierailija
18/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo tajunnutkaan, miten huonosti Suomella menee, jos tämä herrasmies on parasta mitä tarjota.

En kyllä tunne tuollaisia piirejä yhtään, niin en osaa nimetä muita ehdokkaita, mutta oon aina ajatellut että ne fiksut menestyvät nuoret miehet pysyy hieman kauempana räkälöistä, seiskan kannesta ja hmm... tällaisista tietyntyyppisistä naisista kuin tämä mainittu liikemies.

Akateemiset nuoret pitävät tuollaista whitetrash-tyyppiä lähinnä säälittävänä. Kyllä se reaalimaailmassa niin menee, ettei koulutetut, start-up yrittäjät ja muut oikeasti menestyneet halua mitään tyhmänpuoleista kaverikseen. Korkeintaan voin kuvitella tilanteen, jossa esim. lääkäri/juristi pitää tuommoista vähän ressukkaa kaveripiirissään, jos järjestää joskus hyviä bileitä, mutta todellista ystävyyttää/kunnioitusta annetaan vain vertaisilleen.

Vierailija
19/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefanin ulkonäkö ei vetoa minuun. Suun seutu kertoo heikkotahtoisesta miehestä.

Vierailija
20/24 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä menestyneen ihmisen määritelmä nykyään? Minä kun luulin, että menestynyt on esimerkiksi oman start-uppinsa myynyt 35 vuotias diplomi-insinööri tai samanikäinen sydänkirurgi. Toisilla on sitten hävettävän alhaiset tavoitteet elämälleen...