Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kakattaa koiransa yhteiselle pihalle.

Vierailija
31.01.2014 |

Isännöitsijä on jo lähettänyt kehoituksen kaikille huolehtia paremmin lemmikeistään, mut naapuri uskollisesti kakattaa puolen vuoden ikäisen koiransa kerrostalon yhteiselle pihalle. Pistää vihaksi ihan tosissaan, koska se kakka on lasten vaatteissa sitten. Miten mä nyt menen nätisti sanomaan, että yritä nyt saatanan ääliö pitää parempaa huolta koirastasi ja miettiä vähän meitä muitakin ihmisiä? Onko olemassa jotain korrektia ilmaisua kertoa, minne hän vois mun mielestä nuo koiransa kakat työntää?

Ps; itselläkin siis koira, ja tiedän että tässä on Suomen parhaimpia koiranlenkitysmaastoja kirjaimellisesit sadan metrin päässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalappu. "Vie se koirasi paskantamaan muualle kuin talon pihaan"

Vierailija
2/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet huutanut jo ikkunasta, että siinä ei saa kakattaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läjä (jäätynyt sellainen, tietty) kirjekuoreen, ja postiluukusta sisään? 

Vierailija
4/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keräisin niitä kakkoja pussillisen ja palauttaisin isännöitsijän kehoitusviestin kera kakattajan postilootaan.

No ei vaan, voipi olla ettei se ole tuota kehoitusta lukenut. Vinkkaa isännöitsijälle että antaa tyypille suoraan uuden kehoituksen.

Vierailija
5/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma, Helsingissä. Sellaisella erolla, että koiria kakattavat yhteiselle sisäpihalle ainaki 6 eri perhettä ja eivät korjaa kakkoja pois. Talo on tosi iso ja just lähimaastossa hyvät ulkoilumahikset, mut ku ei... :(

Vierailija
6/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuli hyvä mieli jo ajatuksesta, että pistäisin kakat naapurin postilaatikkoon. :)

En ole napannut naapuria itse teossa, kyttäämisestä huolimatta, mut näen koiran jäljistä että mikä koira se on. Tässä meidän rapussa ei ole muita koiria kuin tämä puolivuotias ja meidän koira. Ehkä mä alan tässä askarrella-paskarrella jotain persoonallista heippalappua sitten.

Vierailija
7/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7=ap

Vierailija
8/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen naapurin olemuksesta, onko ihan ok tyyppi vai jotenkin epäilyttävä, sanoisin asiallisesti ja mahdollisimman rauhallisesti että tiesitkö että koiran kakat on kerättävä taloyhtiön alueelta? Mainitsisin myös että on tosi ikävää kun lastenvaatteet ja kengät menee kakkaan.

Sitten jäisin odottelemaan ja seurailemaan tilannetta. Kakat postilaatikkoon on aika äärimmäinen keino...

Olen kerran kysynyt yhdeltä taloyhtiön asukkaan naisystävältä, muistaako hän aina kerätä koiransa kakat (tiesin että sen koira se oli), ja hän sanoi että on saattanut joskus unohtua. Sanoin ihan asiallisesti että on tosi ikävää kun lastenvaatteet sotkeentuu, joten kerääthän jatkossa? Lupasi kerätä, ja kaikki on taas ok. 

Vierailija
9/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalossa asuessani sain huudot ikkunasta joltain naapurilta kun olin koiraa pissattamassa talon peränurkalla (sellaisessa kohdassa mihin kukaan ihminen mene) . Olen aina kerännyt kakat koska en itsekään halua niihin astua.

Sinänsä hyvä idea laittaa ne kakat postiluukusta sisään viestin kera, että jatkossa voipi itse keräillä... Mutta sitten jos "haukut" väärää puuta, niin ompa kiva saada paskaa luukusta :)

Vierailija
10/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka opettaisit ne vatipäälapsesi katsomaan eteensä etteivät astu paskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän