Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro joku sinun tai perheesi mukava tapa/perinne

Vierailija
24.10.2020 |

Meillä on tuttuun tapaan lauantaisin saunailta ja sen jälkeen ruoaksi on aina lasagnea :) oikein viikon kohokohta saunan raikkaana syödä hyvin ja rauhassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina saunan jälkeen miehen tekemää pannaria mansikkahillon ja kermavaahdon kera. 😋

Vierailija
2/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aina ennen saunan jälkeen jäätelöä. 

Nykyään on miehen kanssa perinne tunnin kävelylenkki aamuvarhain miehen kanssa, paikka päätetään aina kelin mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas käsitä tuota lauantaisaunaa ollenkaan kun olisihan se loogisempaa käydä jo perjantaina pesemässä (työ)viikon sotkut pois tai sunnuntaina että menee sitten puhtaana töihin maanantaina. Meillä ei siis ikinä peseydytä lauantaisin - vaan sunnuntaisin.

Vierailija
4/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi toi pannari kuulostaa hyvältä. Meillä ei ole oikein mitään vakiintuneita tapoja, koska ollaan tällainen löyhä uusperhe.. mies, miehen pojat ja minä.

Aion kyllä nyt lanseerata ton la saunan ja pannarin.

Vierailija
5/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään jäätelöä saunassa

Katsotaan luontodokumentteja yhdessä

Luetaan kirjoja yhdessä, joskus ääneen, joskus jokainen itsekseen

Vierailija
6/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamiaiset pitkään kaavan mukaan.

Vierailija
7/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas käsitä tuota lauantaisaunaa ollenkaan kun olisihan se loogisempaa käydä jo perjantaina pesemässä (työ)viikon sotkut pois tai sunnuntaina että menee sitten puhtaana töihin maanantaina. Meillä ei siis ikinä peseydytä lauantaisin - vaan sunnuntaisin.

Kaikki ei elä siinä maanantaista perjantaihin rytmissä, töitä tehdään viikonloppunakin :) me saunotaan lauantaisin, peseydytään kyllä joka päivä muuten.

Vierailija
8/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla mitään perinteitä ole XD saunaani pääsen milloin haluan ja elän elämäni tehden mitä haluan ja milloin haluan.

Vierailija
9/13 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä lapselta. Hän vastasi: Simpsonien katsominen yhdessä :-D

Vierailija
10/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme kolmessa polvessa joka vuosi Jukolan viestissä.  Itse olin siellä vanhempani mukana eka kerran kolmevuotiaana ( 1982) ja lapseni puolestaan eka kertaa mukana vuonna 2002. 

Vierailija
12/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaran luonnon katsominen yhdessä, lautapelipäivien pitäminen, Unon pelaaminen aina kun on tekemisen puutetta. Edelleen vaikka lapset ovat isoja, iltaisin yhteen sänkyyn makoilemaan kerääntyminen ja höpöttely.

Vierailija
13/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul on ollu semmone napa parin vuoden aikana, et teen aamulla origami-kurjen ja ku oon lenkillä koiran kanssa, nii jätän sen jonnekin matkan varrelle. :) Japanilaiset uskoo, et ku noita tekee tuhat, nii saa onnea tai voi toivoo jotakin ja se toteutuu, nii mie ajattelen, et ku tulee se tuhat täyteen, nii koko kaupunki (tai oikeastaan kylä) saa onnea. :) Tuun jatkaa tota, en jätä siihen tuhanteen. M25