Kerro joku sinun tai perheesi mukava tapa/perinne
Meillä on tuttuun tapaan lauantaisin saunailta ja sen jälkeen ruoaksi on aina lasagnea :) oikein viikon kohokohta saunan raikkaana syödä hyvin ja rauhassa.
Kommentit (13)
Meillä oli aina ennen saunan jälkeen jäätelöä.
Nykyään on miehen kanssa perinne tunnin kävelylenkki aamuvarhain miehen kanssa, paikka päätetään aina kelin mukaan.
Mä en taas käsitä tuota lauantaisaunaa ollenkaan kun olisihan se loogisempaa käydä jo perjantaina pesemässä (työ)viikon sotkut pois tai sunnuntaina että menee sitten puhtaana töihin maanantaina. Meillä ei siis ikinä peseydytä lauantaisin - vaan sunnuntaisin.
Oi toi pannari kuulostaa hyvältä. Meillä ei ole oikein mitään vakiintuneita tapoja, koska ollaan tällainen löyhä uusperhe.. mies, miehen pojat ja minä.
Aion kyllä nyt lanseerata ton la saunan ja pannarin.
Syödään jäätelöä saunassa
Katsotaan luontodokumentteja yhdessä
Luetaan kirjoja yhdessä, joskus ääneen, joskus jokainen itsekseen
Sunnuntaiaamiaiset pitkään kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas käsitä tuota lauantaisaunaa ollenkaan kun olisihan se loogisempaa käydä jo perjantaina pesemässä (työ)viikon sotkut pois tai sunnuntaina että menee sitten puhtaana töihin maanantaina. Meillä ei siis ikinä peseydytä lauantaisin - vaan sunnuntaisin.
Kaikki ei elä siinä maanantaista perjantaihin rytmissä, töitä tehdään viikonloppunakin :) me saunotaan lauantaisin, peseydytään kyllä joka päivä muuten.
Eipä minulla mitään perinteitä ole XD saunaani pääsen milloin haluan ja elän elämäni tehden mitä haluan ja milloin haluan.
Kysyin tätä lapselta. Hän vastasi: Simpsonien katsominen yhdessä :-D
Käymme kolmessa polvessa joka vuosi Jukolan viestissä. Itse olin siellä vanhempani mukana eka kerran kolmevuotiaana ( 1982) ja lapseni puolestaan eka kertaa mukana vuonna 2002.
Avaran luonnon katsominen yhdessä, lautapelipäivien pitäminen, Unon pelaaminen aina kun on tekemisen puutetta. Edelleen vaikka lapset ovat isoja, iltaisin yhteen sänkyyn makoilemaan kerääntyminen ja höpöttely.
Miul on ollu semmone napa parin vuoden aikana, et teen aamulla origami-kurjen ja ku oon lenkillä koiran kanssa, nii jätän sen jonnekin matkan varrelle. :) Japanilaiset uskoo, et ku noita tekee tuhat, nii saa onnea tai voi toivoo jotakin ja se toteutuu, nii mie ajattelen, et ku tulee se tuhat täyteen, nii koko kaupunki (tai oikeastaan kylä) saa onnea. :) Tuun jatkaa tota, en jätä siihen tuhanteen. M25
Meillä on aina saunan jälkeen miehen tekemää pannaria mansikkahillon ja kermavaahdon kera. 😋