Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 v poika toivoo K18 peliä joululahjaksi. Ostaisitko?

Vierailija
24.10.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sind Games sexistisch? Wie Entwickler*innen das Spiel verändern | doku |

Vierailija
62/64 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia nämä jotka kuvittelee että K18 pelistä olisi jotain haittaa teinille. Omakin äiti osti minulle K18 pelejä kun olin teini, esim GTA pelit. Nyt olen DI, vakituinen työpaikka, ei mitään rikoshistoriaa, huumeisiin en ole koskenut jne. Silti K18 GTA sarja olisi suosikkipelejäni. Pelkkää positiivista K18 peleistä koska opin niistä paljon englantia. Tuntuu että paras yksittäinen englanninkielen opetta ja yläasteikäisenä GTA Vice City peli (K18).

PS. Isä osti minulle myös viinaa ollessani lukiossa, ei sekään pilannut elämääni. Eipä tarvinnut paikalliselta puliukolta ostaa hänen tekemää kiljua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kaikista hauskinta, että tiettyyn rajaan saakka toiset sallii sen väkivallan mutta sitten ovat niin tiukkoja pienestä teknisestä asiasta.

Hyvä esimerkki on Fortnite. Tässä hieman faktaa.

Fortnite (K12-peli jota jopa 5 vuotiaatkin todistetusti pelaa):Perusidea on tappaa toinen pelaaja ja selviytyä mahdollisimman pitkään elossa.

Call of duty (K18 peli):  Perusidea on tappaa toinen pelaaja ja selviytyä mahdollisimman pitkään elossa. Kumman pelin näistä ostaisit 7v lapselle?

Tekeekö pelin grafiikka tai kuvitus pelistä vähemmän vaarallisen? 

Kelju k kojootti. kaikki vanhat piiretyt. Ei niiden lapsien moraalinen taju kärsi jos lapselle opettaa mikä on peliä ja mikä todellisuutta. 

Vierailija
64/64 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Haluan mahdollisimman pitkään pitää lapseni mielen puhtaana ja erossa kaikesta p_skasta, jota media ja ympäristö tuuttaa 24/7. Tämä maailma on täynnä pelkkää roskaa, joka ei kehitä ketään. Uskon, että hän on henkisesti onnellisempi ihminen ilman K18 -pelejä 12-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä