Ärsyttää, kun työttömät sanoo että "vihdoinkin viikonloppu!"
Kommentit (39)
No minua työttömänä vähän nyppii, kun työpaikkansa säilyttäneet kaverit tilittää, miten raskasta ja vaikeaa ja stressaavaa se työnteko on. Mut ymmärrän kyllä, muistan millaista se oli. Ehkä kaikkien kannattaisi vähän koettaa myötäelää...
Muakin työttömänä ärsyttää, kun viikonloppuisinkaan ei saa olla rauhassa vaan pitää olla yhtä työtön kuin arkenakin, ei koskaan vapaapäiviä, eikä lomia. Duunarilla sentään on viikossa kaksi vapaapäivää, mutta työtön on työtön 24/7. Perkele sentään!!! ;)
Viikonloppuisin ei tuu postia eikä näin ollen lisää karhukirjeitä. Se on ihanaa!
Ärsyttää kun eteläsuomalaiset sanoo, että ihanaa kun aurinko paistaa. Ainahan siellä paistaa! Kyllä kyrpii näin keskisuomalaisena. Lopettakaa välittömästi kaikki hesalaiset se! Se lause ja ilakointi kuuluu meille ketkä sitä aurinkoa ei niin usein näe!
Naurettava tuo väite että työttömät istuu koko ajan koneella tekemässä työpaikkahakemuksia, ei niitä nyt niin paljon ole haettavana että siihen työttömän koko aika menee.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:13"]
Naurettava tuo väite että työttömät istuu koko ajan koneella tekemässä työpaikkahakemuksia, ei niitä nyt niin paljon ole haettavana että siihen työttömän koko aika menee.
[/quote]
Naurettavaa on tämä sinun kirjoituksesi, ei mikään muu.
Minä tunnen yhden perheen, jossa isä ja äiti ovat työttömänä ja lapset koululaisia. Siinä perheessä vanhemmat sanovat sunnuntaisin, että ihana kun huomenna alkaa taas kouluviikko. Ei tartte katella koko päivää lapsia ja keksiä niille tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
Avaisitko vähän tuota kommenttiasi,mitä töitä niin paljon on tarjolla, tai sitten oot tosi hidas.
Miksi tällainen kitinäketju?Ovatko työssäkäyvät kateellisia työttömien "rajattomasta vapaa-ajasta"? Jos näin on,ottakaa loparit,kyllä teidän työt kelpaa muillekin. Vai ovatko työttämät vain yksinkertaisesti yhteiskunnan pohjasakkaa,joten heillä ei saisi olla mitään aihetta iloita,edes se että on viikonloppu? Palstan typeryys jaksaa ihmetyttää päivästä toiseen -.-
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:59"]
Kaikilla maailman työttömillähän on perhe ja lapsia ja mies ja harrastuksia. Ei ole. Ei ainakaan minun tuntemilla, jotka hehkuttavat tuota viikonloppua.
-ap
[/quote]
Minä en ole koskaan kuullut työttömän niin sanovan, oli perhettä tai ei, kyllä sinä tunnet omituisia ihmisiä. Meillä ei ole ollut viikonlopulla koskaan mitään muuta merkitystä kuin että lapsi ei ole koulussa, työt on aina olleet vuorotöitä, tai kun olin yrittäjä, jokapäiväistä työtä. Nyt työttömänä mulle merkkaa vaan se onko miehellä yö- vai päivävuoro, vai vapaapäivä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:54"]
Mulla työttömänä viikonloppu eroaa ainakin sillä tavoin, että tuolloin en istu koneella hakemassa työpaikkoja ja kirjoittamassa työpaikkahakemuksia. Työstä se paikkojen hakeminenkin käy, vaikka te työssä käyvät ette sitä ehkä ymmärräkään.
[/quote]
Tällä perusteella mä teen sitten kahta työtä ja työskentelen 7 päivää viikossa. Kunpa saiskin näin työssäkäyvänä ihan vapaapäivän hakemusten kirjoitteluun..
Minua se ei ärsytä, mutta kun olin itse työttömänä kolme vuotta, niin mulle oli ihan sama mikä viikonpäivä oli. Sunnuntai-iltaisin joskus tajusin, miten ihanaa on, kun ei tarvitse tuntea sunnuntai-illan-angstia, joka töissä ollessa ahdisti. Nyt kun luojan kiitos sain työpaikan, ymmärrän hyvin niitä kaikkia, jotka ilahtuvat viikonlopuista.
Perjantai, viikonloppu edessä! Hyvää viikonloppua kaikille <3
Veikkaan, että työttömillä ei hirveästi päivärytmi muutu, olipa keskiviikko tai lauantai.
Muuttuu kuule aika paljonkin. Keskiviikoisin kello soi 7.10. Lauantaisin herätys riippuu paikkakunnasta missä lapsella kisat. Kello voi siis soida 5.30 tai vasta 8.00. Tai jos ei satu kisoja olemaan, niin silloin ei soi ollenkaan voi nukkua vaikka yhdeksään.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:33"]
Kaikilla maailman työttömillähän on perhe ja lapsia ja mies ja harrastuksia. Ei ole. Ei ainakaan minun tuntemilla, jotka hehkuttavat tuota viikonloppua.
-ap
[/quote]
Minä en ole koskaan kuullut työttömän niin sanovan, oli perhettä tai ei, kyllä sinä tunnet omituisia ihmisiä. Meillä ei ole ollut viikonlopulla koskaan mitään muuta merkitystä kuin että lapsi ei ole koulussa, työt on aina olleet vuorotöitä, tai kun olin yrittäjä, jokapäiväistä työtä. Nyt työttömänä mulle merkkaa vaan se onko miehellä yö- vai päivävuoro, vai vapaapäivä.
[/quote]
Se on se yksi ja sama loruilija, joka aina tekee noita mahdollisimman pahansuopia aloituksia. Kirjoittaa jotain eripuraa herättävää näennäisen asiallisesti ja tunkee viestinsä loppuun aina tuon "-ap" -kaneetin, joka yleistyi ja jota vieläkin käytetään lähinnä siellä teinien vessanseinäpalstalla, Ylilaudalla.
Tyyppi on tehtaillut noita kökköviestejä jo kuukausitolkulla, ja vaikuttaisi myöskin olevan lähes aina valmis "keskustelemaan" ja "argumentoimaan" vaikka auringonnousuun saakka noiden eripuraa lietsovien mustamaalauksiensa kanssa.
Ärsyttää koko työttömät. Itse olen aina löytänyt töitä, vaikka joskus olen joutunut "alentumaan" sellaisiinkin töihin, jotka ei kaikille kelpaisi
[/quote]
tämmönen kommentti tulee vain amislaiselta
jos työttömyysrahasi on kassalta iso siivu entisestä palkasta ehkä jopa 2000-4000 e niin miks ihmeessä menisit mäkkäriin töihin 800 e kuussa?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:20"]
[/quote]
[/quote]
Avaisitko vähän tuota kommenttiasi,mitä töitä niin paljon on tarjolla, tai sitten oot tosi hidas.
[/quote]
siinä ku meet mollin sivulle kattomaan samalla tee huvikses vuokrafirmalle hakemus vuokratyöpaikoista ja katotaan monennellako sivulla hymy hyytyy kun vastaat tuhannennen kerran kysymykseen harrastukset hieman eri muodossa. Sitten teet niitä hakemuksia 5 eri paikkaan :)
HEI JESSSS Tänään on perjantai ja alkaa vkl.
ps. olen työtön työnhakija...tukekaa kaikki työttömät minua ja peukuttakaa työttömien viikonlopun puolesta.
Auch, mä olen perheellinen työtön, mutta vihaan viikonloppuja. Mökötyksen aloitan jo perjantaiaamuna. Viikolla lapset ovat poissa jaloista päiväsaikaan ja illalla keskittyvät harrastuksiin ja läksyihin. Viikonloppu taas on pelkkää ruuanlaittoa ja marinaa ja nurinaa ja sitä, että joudun pakottamaan tenavia pihalle ja pois koneen äärestä. En tykkää yhtään.
Sunnuntai-iltana jo helpottaa, kun on syy häätää lapset ajoissa nukkumaan aikaisen maanantaiherätyksen vuoksi.
Noin yleensä voisin kuvitella, että työttömästäkin on vk-loppuna kivempaa, koska saa luvan kanssa olla muualla kuin "työvoimatoimiston käytettävissä".
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:08"]
Veikkaan, että työttömillä ei hirveästi päivärytmi muutu, olipa keskiviikko tai lauantai.
[/quote]
Mukavampi ryypätä lauantaina enemmän porukaa baareissa. Tosin nyt työttömänä tulee ryypättyä aika paljon viikollakin.