Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun työttömät sanoo että "vihdoinkin viikonloppu!"

Vierailija
31.01.2014 |

Miten se muka eroaa niiden viikosta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kotona. Ja mies. Mennään huvilalle.

Vierailija
2/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas kultaseni. Ensinnäkään se ei oli sinuns asiasi, ja toiseksi kun itse jäät työttömäksi, alat ymmärtämään muitakin työttömiä paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillähän ei mitenkään voi olla kouluikäisiä lapsia ja työssäkäyvää puolisoa. Eikä lapsilla tietenkään ole sellaisia harrastuksia, joihin heidät pitää kuskata.

Vierailija
4/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työttömänä viikonloppu eroaa ainakin sillä tavoin, että tuolloin en istu koneella hakemassa työpaikkoja ja kirjoittamassa työpaikkahakemuksia. Työstä se paikkojen hakeminenkin käy, vaikka te työssä käyvät ette sitä ehkä ymmärräkään.

Vierailija
5/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sillä työttömälläkin olla perhe.

Vierailija
6/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään työttömällä ei ole perhettä, kavereita eikä harrastuksia. Kukaan työtön ei missään tapauksessa hae töitä.

Sellaisia ne pummit ovat.

Vierailija
7/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinäinen arkisin, ja turhautunut. Viikonloput ovat kivempia kun perhe on kotona.

Työtön

Vierailija
8/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:56"]Kellään työttömällä ei ole perhettä, kavereita eikä harrastuksia. Kukaan työtön ei missään tapauksessa hae töitä.

[/quote]

Mistä tiedät?

Vierailija
9/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla maailman työttömillähän on perhe ja lapsia ja mies ja harrastuksia. Ei ole. Ei ainakaan minun tuntemilla, jotka hehkuttavat tuota viikonloppua.

-ap

Vierailija
10/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:56"]

Kellään työttömällä ei ole perhettä, kavereita eikä harrastuksia. Kukaan työtön ei missään tapauksessa hae töitä.

[/quote]

Ideaalitilanne. Näin se olisi, jos minä päättäisin peruspäivärahan suuruudesta.

Vierailija
11/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää koko työttömät. Itse olen aina löytänyt töitä, vaikka joskus olen joutunut "alentumaan" sellaisiinkin töihin, jotka ei kaikille kelpaisi

Vierailija
12/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:56"]Kellään työttömällä ei ole perhettä, kavereita eikä harrastuksia. Kukaan työtön ei missään tapauksessa hae töitä.

[/quote]

Mistä tiedät?

[/quote]

Sarkasmia?

Vierailija
13/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta ole, niin kavereilla on viikonloppuisin vapaata töistä. Silloin pääsee olemaan sosiaalinen ja pitämään hauskaa.

Tosin ei varmaan ap:n kanssa. Tuntuu tosikolta.

Vierailija
14/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:59"]

Kaikilla maailman työttömillähän on perhe ja lapsia ja mies ja harrastuksia. Ei ole. Ei ainakaan minun tuntemilla, jotka hehkuttavat tuota viikonloppua.

-ap

[/quote]

Mahtaako niillä olla työsä käyviä kavereitakaan...? :(

Vierailija
15/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:59"]

-ap

[/quote]

Eikö heillä ole myöskään työssäkäyviä kavereita, joita ehtii tavata viikinloppuisin?

Vierailija
16/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää, kun kuka tahansa sanoo noin. Itselläni varsinaiset työt alkavat vasta pe-iltapäivänä. Maanantaiaamusta perjantaiaamuun teen sekundäärisiä hommia. Koko viikon varsinaiset työt siis jäävät tehtäväksi viikonloppuna.

Arkipyhät kuitenkin ärsyttävät kaikkein eniten: silloin minulla on ihan yhtä paljon työtä kuin aina ennenkin, mutta sen tekeminen on vaikeampaa kun ketään ei saa kiinni, lähetykset eivät kulje, jne.

T. Yksinyrittäjä

Vierailija
17/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:51"]

Miten se muka eroaa niiden viikosta?

[/quote]

No jaa,täällä yksi työtön joka ei ainakaan ääneen hehkuta viikonloppua,koska se tuntuu tyhmältä,mutta pidän kyllä viikonlopuista :)

Lauantaina on taloyhtiön saunavuoro,kirjasto on kiinni,joten en pääse lähettelemään työhakemuksia(olen ns. vapaalla),ja voin nähdä työssäkäyviä  ystäviäni,joilla ei ole arkena aikaa.

Ap,ei työttömien elämä ole niin kadehdittavaa että pitäisi noinkin pikkujutuista vetää hernenenään,myös työttömällä on oikeus iloita viikonlopusta.

Vierailija
18/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on työttömänä mukavampaa...kiva maata perse pitkällään puoleen päivään kun muut painaa duunia. Tosin en ole työtön vaan lomautettu eli liiton rahoilla en sossun..

Vierailija
19/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun eräät työssäkäyvät hehkuttavat viikonloppua. Se nimittäin tarkoittaa mulle töitä! Itse olen tosin tämän valinnut näin lasten kannalta, mutta ei tunnu missään vaiheessa vapaalta, vaikka virallisia vapaapäiviä on 4. Lapset on kuskattava harrastuksiin, herätettävä aamuisin kouluun, siivottava jne. Ja näinä kolmena päivänä teen työtunteja sen 37,5 kuten toiset tekevät arkena.

Eli kun minä olen töissä, muut ovat vapaalla ja toisin päin. Vaan en valita, saan olla paljon lasten kanssa, mutta saan myös käydä töissä ja maksaa laskuni! :)

Ap, ole onnellinen, noin pieni asia mistä valittaa. Loppujen lopuksihan sinun elämässä on kaikki hyvin, jos tuo on isoin ärsytyksesi, TOISTEN elämä.

Vierailija
20/39 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti AV-mammat ovat 90% työttömiä, kun noin pahasti ottavat nokkiinsa tästä aloituksesta. Jos on joka tapauksessa "lomalla" koko viikon, ei minusta ole mitään järkeä hehkuttaa sitä, kun muut saavat vapaata. Ei kukaan työtön tosissaan hehkuta viikonloppua, koska heidän ystävillään on vapaata. Suurin osa hehkuttaa vain sen takia, että he vaikuttaisivat edes vähän siltä, etteivät ole pudonneet yhteiskunnan "rytmistä" pois. Veikkaan, että työttömillä ei hirveästi päivärytmi muutu, olipa keskiviikko tai lauantai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme