Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko velvollisuus kertoa, jos on aikaisemmissa suhteissa ollut haluton tai heikkolibidoinen?

Vierailija
24.10.2020 |

Kerroin toisessa ketjussa, että Eksälläni on ollut haluttomuutta kaikissa suhteissaan. Tämän hän tosin kertoi minulle vasta, kun halut katosivat minun kanssani. Jos olisin tiennyt tuosta etukäteen, en olisi lähtenyt välttämättä syventämään suhdetta.

Tuntuu, että tapailuvaiheessa kaikki liioittelevat omaa libidoaan. Meitä, jotka vielä vuosienkin kuluttua haluavat seksiä useimpina päivinä viikosta, taitaa olla vähemmistö.

Pitäisikö tämä olla sellainen asia, josta pitää kertoa suhteen alussa, jotta toinen saa tietää, mikä on toisen ns. normaalitason libido?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän että mistä libidon heittely johtuu. Itse harrastin seksiä exäni kanssa 3 vuotta aika perus 3-5 kertaa viikossa, alussa enemmänkin ja molemmat oltiin tyytyväisiä. Sitten työpaineet, vanhempien kuolema ja jatkuva epävarmuus elämässä löi lukon päälle ja sairastuin masennukseen. Seksi tullut enää mieleenkään, kun joka päivä oli yhtä helvetillistä taistelua. Exäni päätyi pettämään kun en enää pystynyt häntä tyydyttämään, olkoonkin että olisin sallinut tilapäisen seksisuhteen, siihen saakka että saan itseni kuntoon. Tyttöystävä vain jäi sille tielleen, ja tilani tottakai vain paheni. Epäonnistuneen itsemurhayrityksen ja vuosien terapian jälkeen olen alkanut viimeinkin toipua, mutta uusien ihmissuhteiden sitominen aiheuttaa valtavaa painetta historiani takia. En enää muistakkaan miltä seksi tuntuu, viime kerrasta on jo yli 6 vuotta, enkä tiedä tulenko koskaan enää seksiä harrastamaan historiani takia. Olen käynyt muutamilla treffeillä ja kertonut tilanteestani kohtuu avoimesti, ihan vain että tilanteeni tulee selväksi, mutta vastapuoli on aina säikähtänyt tai menettänyt kiinnostuksensa, mutta koen että ei tämmöistä asiaa oikein salassakaan ole reilua pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän