Upea ja helpon tuntuinen elämä ollut Anne Pohtamolla ja miehellään
Onkohan heillä ollut elämässään ikinä mitään vaikeuksia? Ovat terveitä, rikkaita yms. Miten jotkut saa noin helpon elämän?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kauneuden lahjasta ja sen ylläpidosta on yleensä elämässä etua naiselle. Annella on myös kaunis ja miellyttävä käytös sekä ilmeisesti taustalla hyvä kotikasvatus. Hänen luonteensa vaikuttaa tasapainoiselta.
Arto taisi olla hänen nuoruuden poikaystävänsä ja he löysivät toisensa uudelleen Annen palattua koti-Suomeen.
Nyt myöhemmin hän tuli uskoon ja toimii evankelistana Suomen Raamattuopistolla, mitä arvostan hyvin paljon. Eli hänen elämänarvonsa ovat terveellä pohjalla.
Lisäys: en itse ole kaunis, mutta tämän havainnon naisten osalta olen tehnyt. Ja pätee se kai jossain määrin miehiinkin. Aika pintapuoliset ovat arvot täällä maailmassa.
Ja sen olen huomannut myös, että ihmisistä ei aina päällepäin näy, mitä salaisia suruja ja kipua ihmisillä voi olla pinnan alla. Kaikki eivät näy päällepäin. Päteekö tämä myös Anneen, sitä en tiedä.
Anne on ollut uskossa jo kauan, ja on nyt evankelista, ainakin muistelen joskus kierreelleen puhumassa kirkoissa. Jokainen saa hyvän elämän kun elää hyvin, uskovaisena. Mutta jos joku hakee vaikeuksia, tai rankkaa elämää, niin ehkä ne semmoset sit juopottelee ja riehuu...ootko kateellinen kun hän ei ole elänyt niinkuin joku puukkojunkkari kierrellen vankilota asiakkaana?
käsittämätön aloitus
Anne on Miss Universum, miettikää maailman kaunein. Olen aina tykännyt Annesta, hän on tyylikäs ja todellinen kauneuden lähettiläs. Nämä nykyajan somebabyt ovat kamalia ilmestyksiä Anneen verrattuna pöhöttynein takamuksineen ja pallohuulineen. Anne on luonnon kaunis, toisin kuin moni somebaby.
Vierailija kirjoitti:
Anne on ollut uskossa jo kauan, ja on nyt evankelista, ainakin muistelen joskus kierreelleen puhumassa kirkoissa. Jokainen saa hyvän elämän kun elää hyvin, uskovaisena. Mutta jos joku hakee vaikeuksia, tai rankkaa elämää, niin ehkä ne semmoset sit juopottelee ja riehuu...ootko kateellinen kun hän ei ole elänyt niinkuin joku puukkojunkkari kierrellen vankilota asiakkaana?
käsittämätön aloitus
Mikä lienee minun vikani, kun olen ollut vuosikymmeniä uskossa mutta saanut kurjan ja vaikean elämän? Rumannäköinen toki olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käsittämätön aloitus
Mikä lienee minun vikani, kun olen ollut vuosikymmeniä uskossa mutta saanut kurjan ja vaikean elämän? Rumannäköinen toki olen.
Täällä on kohtalotoverisi. Tutkimattomat ovat Herran tiet. Plus olen vielä ylipainoinenkin.
Perinyt isänsä ison rakennusfirman. Miljonääri yrittäjä.